Gå til innhold

Mang tanker i hodet.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har mange tanker i hodet som jeg må lufte litt. Er 8 uker på vei, buksene strammer og brystene har blitt store. Før jeg fikk min datter for 10 år siden hadde jeg en SA i uke 12, kjente da ingen forandring på kroppen. Da jeg gikk med datteren min kjente jeg heller ingen forandring på kroppen før jeg var 4 mnd på vei, men var veldig kvalm og gikk ned i vekt. Nå er jeg da 8 uker på vei, er kjempe kvalm, spiser lite, har fått tab av leggen mot kvalmen som tar de værste toppene, men formen er virkelig elendig. jeg har ikke lagt på meg noe, men har fått en liten kul på magen for buksene strammer og brystene er store og ømme. Er dette normalt ? Kanskje jeg skal ta det som et godt tegn at dette går bra ? Kansje det er flere inni der ? ja mye rare tanker. Håper noen har tid å dele noen ord med meg i slike juletider.

Takk, takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896360-mang-tanker-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er veldig naturlig at kroppen din håndterer graviditeten annerledes nå enn for 10 år siden, bare tenk hvor mye man forandrer seg på 10 år :) dessuten så er jo kvalmen et tegn på at alt er bra, det er vel en reaksjon på progestronet som dannes for å bevare graviditeten. Jeg har nå bare en bh igjen somm ikke er blitt for liten, jeg er 9+4. så det er helt normalt :)

Hei du. Takk for at du svarer meg, ja det er klart, det er jo mye som er forandret på 10 år. Rart du skriver det om Bh en din, for jeg har også bare en som passer så jeg har tenkt meg ut i morgen for å kjøpe et par nye, he he.

Lykke til du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...