lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Eeelsker julaften altså!! Her hyyylte prinsessen på 8 mnd av glede når hun fikk se lekene jeg hjalp henne med å pakke opp, hehe.. Hun fikk: - Masse fint ull - Tøybok, læresangbok fra fisherprice med lyder og andre bøker som lager lyd - Puslespill for nivå 1 - En kjempefin rosa sparegris - Nattklær, kjole og strømpebukser - Penger
C.L.H85 Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Her ble det masse gaver:) Berta på 9 mnd ble spesielt glad i en blinke/musikk leike fra Onkel Ellers fikk hun: - Reisetrille(Mer til oss egentlig:) - Leiker i fleng(gidder ikke ramse opp) -Eventyrbok - Hjemmestrikkede kjoler, bukser og Jakker(Kjempe fine) -Sparebøsse - Klær -Bamser -Spise sett -smekker -Dyne og puter Og noe mer men orker ikke nevne alt Fått så mye at der er helt utrolig.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Min jente på 1 år fikk: - Tøydukke - Fisher-Price Puppy (dance, sing, play) - Fisher-Price Bondegård - Masse klær, bla vinterdress, thermofleece, one piece osv - Sparebørse - Smykkeskrin - Dvd - Mitt første lotto - Sengetøy med navnet sitt på - Hårbørste Eneste jeg er skuffet over er at hun ikke fikk noe fra sin pappa (som er sint på meg) og farmor/farfar (vet ikke hvorfor hun ikke fikk fra de).
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2011 Dumt at det går utover henne hvis det er fordi han er sint på deg..Men hun skjønner det nok sikkert ikke selv enda, det er verre for oss:) Jenten vår fikk heller ikke noe av sambo sin familie, men det er fordi de ikke feirer jul.
May the force be with you Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Her fikk lillegutt: -Mye klær (bodyer, bukser, dress, strikka klær osv.) -Flere pakker med leker (duplo, gå-vogn, putteboks, piano osv.) -Tupperware drikkekopp, matkopper, tallerken, bestikk og lekebil -Matboks og termos m/biler -Votter -Penger -Bøker (ole brumms store bok, og en hundebok) Og mye mye mer, han åpna pakker fra ca. kl. 18 til 00.30:) Og da var han trøtt:) Hihi. morro første juleaften!
Lene~mor til tre Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 lillemor fikk klær (lue,votter,hals,utedress,bodyer,smekke,flecejakke,genser+bukse og disney kjole + velourdess) fisher prise lekehund, bellino aktivitets larve , bellino gripelarve, bellino stabletårn og kopper, bøker, smykkeskrin og gavekort =)
Mrs Smith Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 (endret) Her ble det mye ull ! Ønsket ulltØy av mange og det ble hele 5 sett - bukse og overdel og hele dresser. Så fikk han ficher price leketog Rangler 2 stk Duplo Nattdrakt 2 stk Mariusbody 2 kjegleleker Gåstol Vinterdress Bukse /genser sett Skorte med slips Veldig fornØyd mamma :-) Endret 26. desember 2011 av Mrs Smith
Flaggermusa Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 Masse gøy -Gåbil -Gåvogn -Klær (Ull, genser, bukser, sokker, jakker) -Hjemmestrikket Mariusgenser og Mariusdress -Leker (klosser, tog, hamreboks, bøtter /m spade ++++) -Marius sengetøy -Rosenborg fotballdrakt -Pekebøker -Regnklær -Penger Pluss mer som jeg ikke husker i farta
Tauriel Skrevet 27. desember 2011 #9 Skrevet 27. desember 2011 Her fikk vi masse klær, flere bukser og noen bodyer Fikk noen leker og bamser og, men de fleste hadde fått med seg at hun vokser som et uvær (sprengt skjemaene til helsesøsteren i lengde og vekt ...) Så flere hadde kjøpt klær i store størrelser som vil forhåpentlig vis vare lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå