Gå til innhold

kaos

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det nye greiene her er jo bare kaos. kommer nok desverre til å slutte å bruke siden. vært kjempe fornøyd til nå men det her er jo bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi må ikke være så redde for nye ting!! :) Dette minner meg om alle de som piper høylytt på statusen sin hver gang Facebook gjør endringer, men jammen venner de seg ikke til det også... Hver gang faktisk.

Det er sikkert fint for de som administrerer her om de som er misfornøyd og klager på kaos spesifiserer hva som er galt, ellers kan dere være trygge på at det ikke blir noen bedring idet hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det går seg nok til. Men jeg stusser litt over "aktiviteten" her inne, eller rettere sagt mangelen på sådan. Håper det bare er julefreden som holder folk borte, hvis ikke er disse sidene døde, også for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av mine hoved poeng med å bruke siden er nedtellingen og uke for uke, nå må man holde helt styr på dette selv og da kan jeg like gjerne bare holde meg til boka jeg fikk av jm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt denne siden både i forrige svangerskap og frem til nå for å følge med på hvor jeg er (uke og antall dager til termin). Det er åpenbart ikke lenger en tjeneste. Takk for meg, jeg går over til babyverden.no.

PS: Jeg har jobbet i mange år med webdesign, og spesielt brukervennlighet. Det nye designet her slår meg ikke som spesielt bra på noen av de to områdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jenny* og Kaiat: Funksjonen med nedtelling kommer tilbake, vi rakk bare ikke å få den ferdig til lansering av det nye forumet. Det er mange som savner den, så vi har det høyt på prioriteringslisten å få den på plass :-)

Så om dere har litt tålmodighet med oss, så skal den snart komme tilbake i ny og forbedret utgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...