Gå til innhold

Kjenner mensen er i anmarsj..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så og si nesten 99% sikker på at jeg ikke er gravid... Kjenner det på meg at mensen snart kommer, har utrulige mensmurringer og puppene er ømme! Akkurat slik jeg har følt det før mensen kommer.... :'( Tok test ista (ikke morgenurin) den var selvfølgelig negativ.. *sukk* MEN skal kose meg med mine 2 skjønne tantebarn med pakker og barnelatter ikveld uansett.. <3 Så får jeg heller sørge litt når julen er over, og testdagen kommer.. (29.)...

GOD JUL ALLE VAKRE DAMER DER UTE!! <3 Kos dere masse! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo lenge til testdagen igjen! Jeg testet siste dagen før testdagen med en dårlig stripe test og trodde den var negativ... dagen etter dukka det opp en tynn tynn strek. Altså på rugedag 14. Og som du har lest her inne så er mensmurringer den største symptomer av elle på graviditet :P

God jul!

Skrevet

Du må ikke ta sorgene på forskudd. Menssymtomer kan lett forveksles med gravidsymtomer. Jeg har hatt murringer i over en uke. Det er veldig likt slik jeg har det før mensen kommer. Men dette viste seg å være symtomer på graviditet. Jeg testet ikke før jeg skulle så jeg vet ikke om det hadde slått ut negativt da. Men helt klart positiv test to uker etter innsett. Lykke til og god jul!

Skrevet

Du må ikke ta sorgen på forskudd! Å ha murringer nå kan baaaare være posistivt! Vi har samme test dag du og jeg. Jeg har ved mine andre forsøk ikke hatt murringer, og mensen har kommet. Så murringer kan være bra! Det som er forvirrende at synptomer kan være både ekte og uekte. Derfor er det best og ikke teste for tidlig, og heller bare vente. Og belvive me- det er tungt!

Jeg har tenkt å teste 2 dager før tida. Alså 27. Jeg har ved alle mine andre forsøk fått brunlige rester på lutinus staven på dag 10, så dersom det ikke skjer denne gangen har jeg et håp.

Lykke masse til, jeg krysser fingrene for oss:)

Skrevet

Dere er så gode altså, tar dere tid på selve julaften på å roe hysteriske meg ned... <3 Er glad jeg har dere jeg! :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...