Gå til innhold

Håper han kan holde seg inne en dag til ...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg offisielt inne i 4 dagers overtid. Da jeg fikk dattera mi fødte jeg 4 dager på overtid. Håper jeg ikke holder på den tradisjonen ;) Det er jo julaften. Men må si jeg er i shabby form. Ryggverk, kvalme, svettetokter og generelt ubehag, slimproppen begynte å gå for 3 dager siden og jeg gikk i hele går med vond rygg og dusjen ble flittig brukt. Men - lillegutten i magen må da skjønne at han ikke må komme akkurat idag? ;)

Hvordan går det med dere andre med termin nå eller som er på overtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jauda, jeg er en dag på overtid og formen er som din! Har mye morgenkvalme og generelt dårlig matlyst!

Jeg som skal lage julemiddagen i dag, så håper den ikke setter seg i halsen;)

Min slimpropp begynte å gå forrige lørdag, men ingen tegn til fødsel!

Ha en super jul, og spis masse deilig mat:)

Skrevet

Uff da, jeg slipper iallefall å lage mat, trenger bare å kjøre til foreldrene mine og sette meg ved dekket bort jeg, er veldig takknemlig for det. Jeg har heller ingen tegn til fødsel idag heller heldigvis så regner med det går bra, bortsett fra at ved min første fødsel gikk den første delen smertefritt forbi og vondt kun fra 7cm og opp til 10 og så var hun ute etter 3,5 timer :o Men men, får ta det som det kommer.

Ha en super jul du også popstar, de kommer vel når vi tror vi kan slappe helt av ;)

Skrevet

Håper dere har holdt de små inni magen på julaften:) Jeg er ikke på overtid men er glad gårdagen er over:) Da slipper han hvertfall å ha bursdag samme dag som julaften er:) hehe... Jeg har vært en del kvalm og spydd gjennom svangerskapet, hadde ca tre uker der formen var veldig fin, men nå er det jammen tilbake! Får nesten ikke i meg frokosten, men jeg må ellers går ikke kvalmen over og det blir en garanti for at jeg spyr neste gang jeg prøver å spise!:)

Jeg er glad jeg kunne gå til dekket bord og ikke trengte tenke på noe julaften-ordning:) Håper ikke overtiden blir lang for dere!:) Nå er jo den dagen over og de kan komme:)! Lykke til:)

Skrevet

Uheldigvis kom hele julemiddagen opp igjen når jeg la meg!:(

Hvordan er det med bevegelsene i magen deres?

Jeg kjenner endel, men ikke på langt nær så mye som før. Nå er bevegelsene mye mer glidende og rolige, blir litt stressa av det, men han har vel bare dårlig plass?!?

Skrevet

Jeg klarte å holde an inne i går :) Men du så sliten jeg var da jeg kom hjem!! Helt gåen i bekken og kynnerne pøsa på. Men vi kom til dekket bord vi også og det er jeg uhyre takknemlig for. Jeg var i kjempeform helt til 23.30, da var jeg trøtt og lei og vi dro hjem, sovna med en gang hodet traff puta.

Så kjipt at dere er så kvalme da! :( Nå som dere trenger næringen. Bevegelsene i min mage er hele tiden de. Han flytter litt på seg hver gang han føler jeg sitter annerledes eller at han vil jeg skal flytte på meg. Det er glidende bevegelser hos meg også, ikke sparking, men dytting. Det er ikke noe å bli redd for, det er som du sier trangt om plassen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...