Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. desember 2011 #1 Skrevet 24. desember 2011 Det er ikke så veldig morro å våkne kl 4-5 hver morgen...når en kanskje ikke sovner før i 1-2 tiden. Kjenner kroppen er sliten som bare nøkken, men føler meg lys våken i hodet. Hva i alle dager gjør man med sånn? Hehe.. Får ikke sove igjen heller stort sett... Har heldigvis en fryktelig god sofa å hvile på da Er jo så trøtt på dagen og kvelden..men om natta skal jeg plutselig være helt?! *gjeeesp* Godt med jul da Så kan jeg sitte her tidlig om morgenen og kose meg med julebrusen min og godteriskåla...
mangolin™ღ♂ Skrevet 24. desember 2011 #2 Skrevet 24. desember 2011 Søvn?? Hva er det?? Jeg våkner hele natten igjennom jeg, for klart, bare det er noen dråper i blæra må jo de ut! Og for ikke å snakke om når jeg skulle finne på å snu meg fra en side til den andre, det er jo omtrent en dagsjobb, så våkner lillemann i magen, han har jo selvfølgelig også meninger om hvordan jeg ikke skal ligge. Så blir han litt ivrig inni der, da sluker han jo litt fostervann i turmultene og da må han jo hikke og det er ikke lett å sove når det kjennes ut som hele magen er full av lemus. Så har man jo en samboer som snorker. Jeg mener, han er verdens flotteste han altså, men det er ikke så sjarmerende med et maskineri rett ved siden av seg i senga som gjør sitt beste for å bryte lydbølgene ... HURRA for overtid!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Kanskje kroppen alt begynner og vende seg til nattevåk kjære Drømme:) Klem
MammaElisabeth Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Det er godt å se at flere sliter med nattesøvnen, enten drømmer jeg totalt usammenhengende og kaotiske drømmer eller så blir jeg liggende våken, med en rastløs uro. Jeg er 9+4 nå, så det å sove 12-13 timer i døgnet gjelder visst ikke meg nei!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2011 ÅÅÅh, sÅ godt at jeg ikke er alene!! Haha! Enten mÅ jeg tisse, bæsje, sure promper, sahara i munnen, verking i korsryggen, eller disse fantastiske drømmene!! Hjelpes!! Sover stort sett ikke lengre enn 3 timer sammenhengende.. Er ikke rart jeg henger med hodet hele dagen .....og jeg som hadde deeet sovehjertet!! Sovna fort, sov 6 timer, vÅkna uthvilt og frisk og rask. NÅ sitter jeg i sofaen og vet ikke om jeg akkurat har vÅkna eller om jeg ikke har sovet pÅ ei uke! Topp det hele med hormoner fra helvete, sÅ mÅ jeg seriøst skryte av mannen min om dagene!! <3<3<3 Han er fullstendig Helt!! <3 Sure kjerringa jeg er!
Kosemosepose Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Har det akkurat som dere! Drømmer de sykeste ting, og våkner mange ganger i løpet av natta. Når klokka er 5, kan jeg glemme å å sove mer. Hormonene er helt på styr - er skikkelig sur og grinete, SPESIELT hvis jeg er i nærheten av å være sulten! Da er det bare å søke dekning! Kjæresten er heldigvos veldig forståelsesfull! Stakkars... :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2011 ...enda kjekkere er det jo at desto trøttere jeg er, desto kvalmere blir jeg....for ikke å snakke om hormonene ja!! Haha! Fy så sint!! Og grining og..nei.. ...hadde det ikke vært for mannen, hadde jeg nok fått megselv innlagt for lenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå