Saftsuse 84 Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Vi har fått en slik maskin i gave, og trodde vi kunne handle kapsler på butikken, men nei, slik jeg forstår det så må man bli medlem i espresso club!? Jeg synes disse kapslene var dyre, og tviler på at vi kommer til å bruke denne maskinen spesielt mye... Finnes det ingen "pirat" kapsler til denne maskina?? Kaffen var foresten utrolig god...
LeTwinsA Skrevet 24. desember 2011 #3 Skrevet 24. desember 2011 Og der forklarer du vell selv hvorfor kapslene er dyre?!? Det ligger faktisk mye teknologi i kapslene. Når maskinen skal lage kaffe, lyser de inn i kapslene og leser av hvor mye vann hver enkelt kapsel trenger. Dolce gusto maskinen f.eks må du selv betemme og slå av vannet når du føler det er nok. Jada det er jo en slik ml anvisning på de ulike kapslene der også. Men du må slå av for å stanse vannet. Så om det finnes piratkapsler så har de faktisk stjålet teknologien. Og som du selv sier er kaffen utrolig god!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 For å svare på det du spør om, så finnes det en butikk i norge hvor man kan kjøpe kapsler, nespressobutikken ligger på karl johansgate i oslo. Kapslene koster ca like mye som kapslene til dolce gusto, lavazza, tassimo og senseo. Det finnes tomme kapsler som man kan kjøpe og fylle med kaffe selv, jeg husker ikke akkurat hvor mye de koster. Selv tenker jeg at det blir litt mye styr. www.kaffekapslen.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå