Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt ruger i dag, med to fine fire-cellers egg! Krysser fingre for at i hvert fall ett av dem klorer seg fast til september!

Ha en riktig god jul alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye Høst72. Jeg og spretten i magen heier på dere frem til september:-) en god jul og rugetid ønskes deg fra meg!

Skrevet

Gratulerer som ruger!! :)) Her er det test-dag den 29.! Gleder meg! Rugetiden er grusom - så smør deg med tålmodighet!! =D

GOD JUL!

Skrevet

Gratulerer som ruger på to flotte embryo. Blir lange vente dager i julen men vel verd å vente på. Fikk selv satt inn tre embryo på onsdag.

Ha en god og avslappende jul.

Klem, klem

Skrevet

Gratulerer som ruger.. Satte selv inn et 8-delt egg forrige fredag. Testdag 30 desember. :)

Stjernemagnolia: 3 embryo? wow, spennende. :)

Skrevet

Gratulerer med innsett engel2010+jente2011. Om jeg har forstått nicket ditt rett har du en liten å ta hånd om også? Da må du være fertil siden kroppen din var klar til neste lykkeembryo innsett allerede! Så spennende med testdag rett rundt nyttår!

Det ble satt inn 3 embryo pga alder (40 år) og flere negative forsøk bak meg. To hadde score 2.1 (god kvalitet) og ett hadde 3.1 (ok kvalitet). Vi satser på at ett fester seg ellers blir det panikk i heimen.

Fikk lettere panikk her om dagen fordi de hadde ett tv program om et par som sleit med å bli gravide. Da hun var på min alder satte de inn ett embryo. Dette embryoet utviklet seg til å bli 4 eneggede firlinger! Det trodde jeg ikke var mulig en gang. Gubben fikk mere panikk for han så for seg samme senarie gange tre, dvs 12 barn samtidig! Måtte berolige han med at vi har satt inn to embryoer hver gang uten at noen av dem har festet seg.

Ellers synes jeg som dere ventetiden er kjedelig og lang. Blir ikke bedre av alle feriedagene det er i julen og nyttåret. I tillegg tar jeg hcg-støtte en uke etter innsett, hvilket betyr jeg må vente ekstra lenge før jeg kan teste (siste hcg sprøyte settes den 28 des.).

Føler meg som en stor udelikat ballong med all maten, sprøytene, crinonen, albyl etc i kroppen min.

Skrevet

Hei:-) jeg er også ruger,satte inn ett 8delt egg mandag 19. Har blodprøvedato 2.jan,men regner me å svi av noen tester i helga. Tida går veldig sakte,og er mange følelser å kjenne på. Håper vi alle lykkes og det blir baby i september :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...