Tante_Esel Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 og jeg som alltid har eeelsket julen... men denne julen tror jeg blir vanskelig... planla jo at jeg skulle dele med familien at jeg var gravid paa juleaften... men det endte jo i spontanabort... og i stedet skal jeg hjem, og se paa mitt herlige tantebarn, som jeg skulle ønske var mitt, og min søsters stadige voksende mage... og attpaatil, saa er jeg nesten helt sikker paa at mensen kommer i natt herregud! er det saa jaevlig vanskelig aa bli mamma da!!! kan ikke skjønne det, naar saa mange rundt meg klarer det lett som bare det! nei I februar 2012, saa skal jeg bli gravid! det er herved bestemt! og neste jul skal feires i sammen med vaar lille baby! Naa er jeg jaggu lei av aa synses synd paa meg selv! Jeg har det jo bra, tross alt! er bare saa dritt lei av aa ønske meg barn, og tenke paa barn... ble litt lenger enn planlagt denne traaden... uansett, jeg er jo heldig som har en stor fin familie, og mann som elsker meg, jeg faar vel prøve aa fokusere paa det, og ikke la den forbanna misunnelsen ta overhaand... riktig god jul alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå