Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei, Jeg misliker virkelig forandring, men synes likevel det er spennende å se hvor dette går. Det første jeg har merket meg er at det jeg plutselig har fått en profil - jeg ville da ikke ha noen profil, og hadde ikke aktivert det, men nå har jeg plutselig fått en profil som viser hvilket forum jeg har vært mest aktiv i, hvilke innlegg jeg har skrevet (med nick) m.m. Jeg vet at mange andre forum har det på denne måten, så det er jo ikke uvanlig, men det var jo en av mine grunner til å bruke akkurat dette forumet. Skal vi få muligheten til å skjule profilen vår igjen? Ellers synes jeg det har blitt plass til så lite på siden: til og med i trådene må man hele tiden klikke "neste" for å få lest gjennom hele tråden. Det finnes sikkert en grunn til dette, men i forhold til slik det var er det jo litt... uvant og upraktisk... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896234-min-profil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #2 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg har hatt samme problem. Jeg har snoket litt rundt, og de viser trådene man har postet i som anonym, men de viser ikke hvilket svar som er ditt, for når du åpner tråden så kommer bare den opp, og da er du listet som anonym. Synest det er helt på kanten, og liker ikke dette at vi skal tvinges til å blottlegge oss på nett hele veien. Ser ikke at det skal være om å gjøre. Synest noe av det beste med nettet er å kunne være anonym. De sier de skal fikse opp i ting, men vi får se hva de får til. Det har jo vært noen glipper i det siste. Og det kan være nok til at livet kan bli svært pinlig for noen. De virker som om de som jobber med siden bor i Oslo, der man naturligvis er anonym nok som det er, mange mennesker. Men for oss som bor på små steder der alle kjenner alle, skal det ikke så mye info samlet til, før at folk kan legge to og to sammen å få fire. Jeg har ny profil, uten personlig info, og med en anonym adresse, som heller ikke har navn eller annet tilknyttet. Dumt det skal være nødvendig. Men stoler ikke helt på sidene her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896234-min-profil/#findComment-143898428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 23. desember 2011 #3 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei jenter. Først må jeg bare si tusen takk for at dere gir så gode tilbakemeldinger. Det er dette vi blir bedre på! Før så hadde vi også en side, men da var den kalt din side. Nå er det en profil, en profil hvor du kan skrive status og legge til venner. I tillegg har man emner og innlegg, hvor folk kan se dine siste fem venner og innlegg. Når det kommer til hvor mange innlegg dere har, og hvilke forum dere er mest aktive i, så kommer dette til å forsvinne. Vi har fått tilbakemeldinger om at dette ikke er ønsket, så da fjerner vi dette. Vi håper dere kan stole på oss!! Selv om det ser kaotisk ut nå, håper vi dere blir vant til dette. ønsker dere en riktig god jul! Hilsen Elin. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896234-min-profil/#findComment-143898442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #4 Del Skrevet 23. desember 2011 Takk for tilbakemeldingen, Elin Jeg styrte litt videre med profilen min og ble plutselig litt redd for hva som skjer med tidligere nick. Jeg har jo vært her i 100 år og hatt minst 5 ulike nick gjennom årene. Hva skjer dersom noen finner et gammelt innlegg der jeg het noe annet og trykker på DET nicket? Kommer de da inn på min profil? Jeg forsøkte å søke på et av mine gamle nick, og fikk opp en tråd jeg hadde deltatt i... Der sto innlegget fra 2006 (da jeg hadde et annet nick..) signert med mitt nye nick... Det var vel gjerne derfor jeg ikke hadde profil i det "gamle" forumet: Fordi gamle nick ble lenket mot profilen med det nye nicket... HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896234-min-profil/#findComment-143898514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå