Gå til innhold

Impregnert og gledelig jul!

Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg er nå tettere enn Reima, impregnert for hele 2012 i meierismør, rømme, fløte og smult, og ønsker Gartnerlosjen og andre - dere vet hvem dere er - en gledelig og vanntett julehelg uten psykodrama og svigershelvete og arvekrangel og generelt familiegørr. Måtte alle i deres omkrets oppføre seg etter Den Gylne Regel, måtte julekjolen passe (tips: spis mer i sekkekjole!), måtte gavene glede og svoren knase. På med julegliset, tynn og vellykket kan du bli neste år, men nå er det julegleden som gjelder!

Skrevet

Sekkekjolen er i boks, og jeg er klar for å feire med 8 andre i morgen. Og jeg har bakt med smør fra Tine, og både boller og rundstykker smaker supert. Nisse har jeg booket også. Og jeg har laget en julesammenplanting selv som er lekker med hvite julestjerner, hvit amaryllis og eføy. Samt et par nisser.

Skrevet

Julebukken vår har hoftedysplasi og gangen rakk vi ikke rydde i år heller. Men amaryllisen har 6 blomster, pepperkakeborgen ble steintøff og vi har verdens fineste juletre. I tillegg er jeg stappet med alskens godsaker. God jul.

Skrevet

Oppdatering: all impregneringen er nå på innsiden og vil ikke komme ut. Det er dessuten ikke mulig å overvinne mitt lutherske vesen og kvitte meg med alt det gode i skapet, det må spises og dermed øker impregneringslaget ytterligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...