Metti er håpefull Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Jeg fikk to embryo på frys etter at jeg fikk for mange egg ved inseminasjon. Nå skal jeg da sette inn igjen disse to. Men hvordan fungerer det? Hvilke hormoner bruker en og hvor lenge ?
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Dette lurer jeg også på!!!
2,5barn+1engel Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Jeg hadde fryseforsøk forrige uke. Det jeg brukte var progynova fra første dag mens, så hadde jeg en ul dag 13 for å måle slimhinna, og hvis det blir innsetting så bruker man utrogestan 2 stk 3 ganger pr dag de 2 dagene før innsetting. Jeg hadde innsetting på dag 17. Samme gjor jeg ved forrige fryseforsøk, og nå har jeg ei frøken på 8,5 mnd.. jeg holder til på st.olav. Begge medisinene skal jeg bruke ( hvis gravid) frem til uke 10. Lykke til.
vilblimor Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Jeg hadde nedregulering først jeg (2 uker) deretter progynova og lutinus. Har også brukt klexane, som jeg også gjorde i ferskforsøket;) Fikk sett ett et perfekt 8-delt den 16, har testdato 29.12;)
vilblimor Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 glemte å si at ved nedreguleringen brukte jeg synarel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå