Gå til innhold

Hvor tidlig kan man se skjønnet på Ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jordmor sa til meg at man kunne se kjønnet fom uke 14. Men da er det nok en del faktorer som spiller inn. Jeg skal på ul når jeg er 13+1, er optimistisk og håper at de kan de kjønnet, selv om det heller er tvilsomt:-)

Hei :) Innom fra 3.tri..

Jeg var på innvendig UL da jeg var 12+3 og da sa gyn at dette var nok en gutt - hun hadde helt rett :) Samme gyn har gitt lik beskjed til to kollegaer av meg også på samme tid i sv.skapet og hatt rett da og.

På UL i uke 15+4 så så jeg selv tydelig at det var en gutt (han "satt" på "linsen"), legen ville ikke 100%bekrefte det fordi det var lett å ta feil så tidlig (jentenes labia kan visst nok være ganske hovne) -Men hun var ikke uenig. ;)

...Og det er en gutt, bekreftelsen har kommet flere ganger senere. :)

Annonse

Jeg var på UL i går. Legen så på forhånd at det var veldig usikkert så tidlig (siden de er så like). Men det kunne se ut som en gutt. Dere kan to tolke selv sa hun og lo, for det var en ganske "stor" tut som stakk ut mellom beina. Blir spennende å se på ordinær ul i uke 19;-)

Hei.

Gikk veldig fint på ul, men var visst bare 12+4 og vi kunne ikke se noe. Jeg syntes å se en liten ting mellom beina på baby 1 men hun sa ingen ting. Men er jo dobbel sjangs for å få vite det da jeg skal tilbake på ul i uke 18 da jeg venter eneggede..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...