Gjest Hippoღ Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Hei, søte gravide damer Jeg leser her inne at det gjerne kommer blod ut sammen med slimproppen. Er det vanlig med blod i slutten av svangerskapet? Når ringer man evt. lege/jordmor pga blødninger?
Fru.Antonsen Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Når slimproppen går kan det komme litt blod også men det er bare snakk om et "skrubbsår". Er det blødninger hvor du faktisk blør bør du kontakte lege men at det er slimhinner som sprekker som gjør at det kommer litt etter sex osv er helt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Det er ikke snakk om fersk blod, iallefall ikke mye av det, det er gammelt blod som kommer med slimproppen. Brunt og heller ikke så mye. Ferskt blod kan komme, men da i små mengder. Om det er så mye at du bekymrer deg ringer du bare føden og spør der så kan de berolige deg evt. ta deg inn for en sjekk
<3 januar 2012 <3 Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Jeg hadde kontaktet føden/jordmor hvis jeg var i tvil:) Min jordmor sier at man skal IKKE blø bare blod så sent... Men det kan komme litt med denne slimproppen, men da er det "blanda" med slim, blør man rent blod må man reise på føden å se at alt er bra for man skal ikke blø! Og som nevnt over kan man jo spotte litt uten at det er noe farlig.
Gjest Hippoღ Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Tusen takk for svar dere har lurt veldig på dette med blod og slimpropp. Merker at tankene begynner å konsentrere seg om fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå