Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe problem! Send en epost til [email protected] fra epostadressen dere har registrert kontoen med. Legg ved hvilket brukernavn du har, og Elin sletter i løpet av kort tid.

Vi skal selvsagt også få på plass en mulighet for å gjøre dette helt selv. Det kommer!

Om kontoen blir sletta, og man oppretter en ny konto fra samme epostadresse senere vil dere fremdeles linke til innlegg skrevet for mange år siden?

Dere teller jo også med innlegg skrevet som anonym for x-antall år siden. Dette er ikke bra.

Hi

Annonse

Jeg også fikk svar om at hun var dratt på juleferie.

Er det meningen at vi skal måtte tåle at det blir linket fra vår profil til alle våre innlegg flere år tilbake. Fra vår profil som skulle vært skujult da vi har svart anonymt her inne?

Det er gått en hel dag, mye lengre enn et par timer, og min konto er ikke slettet. Jeg vil ikke være med på dette. Det er på helt andre premisser enn hva jeg signet opp til.

Ja, sletter nok brukerkontoen min selv, men jeg venter til den funksjonen kommer på profilen min. Helt latterlig at man kan lansere en ny forumplattform uten å ha dette klart. Var det viktigere å fokusere på ikonene og avatarene enn brukernes egen valgfrihet? Det at innlegg blir llinket opp er en forferdelig uting. En enda større uting er at plattformen ble lansert uten at brukerne selv kan slette seg - nei, de må faktisk gjennom en administrator.

Hei jenter.

Beklager, jeg hadde helt glemt at jeg hadde slått på fraværet.

Men som Ann Mari skriver, jeg er på nesten hver dag i jula.

Så send meg bare mail om det er noe, så skal jeg fikse for dere.

Selv om jeg så klart håper dere holder ut... ;)

God jul, alle sammen.

Elin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...