Gå til innhold

Hvor i alle dager er det blitt av alle gamle tråder og gamle brukere på dette forumet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Da vi la om til nytt forum, gjorde vi en del sammenslåinger av forum som tematisk var ganske like. Det er mulig vi sorterte litt feil i den prosessen - det vet dere som var husvarme inne på de forskjellige trådene gjerne bedre enn oss som "bare" jobber med dette :-)

Vi hører veldig gjerne på deres forslag til hvordan vi kan få det dit dere vil ha det, under forutsetning at vi ikke får fullt så mange underforumer vi hadde tidligere. Kom gjerne med innspill, vi lytter til dere!

Dere burde i alle fall videreføre alle aktive tråder på de ulike forumene i stedet for å slette dem (eller hva dere har gjort). Nå er mange aktive tråder forsvunnet, noe som er til stor ulempe for aktive brukere.

Forumene "Donor" og "Assistert befruktning" er jo nærmest en videreføring av de gamle, og jeg forstår ikke hvorfor det har blitt ryddet i eller fjernet aktive tråder herfra. Foreslår at tråder som har vært i bruk de siste (to-tre?) månedene blir lagt tilbake.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg må bare si meg hjertens enig med Isola71.

Trådene må jo ligge i en database av noe slag, og kan da ikke være så vanskelige å sortere inn i riktig forum etter omleggingen?

Dette er jo bare trist, og den fine støtten man gjerne kunne trenge rundt prosessen med å få barn vhja donor er borte.

Rent personlig har jeg vært i gamet lenge nok til at det bare er å fortsette "på egen hånd", men jeg synes synd på de som akkurat har begynt.

Det var en del av prosessen å kunne gå bakover i tid og lese alle gamle tråder om dette og hint rundt forsøk, reisemåter, testing osv.

Håper at dere klarer å få dette på plass igjen, slik at donor-foumet kan få gjenoppstå slik det var tidligere.

Mange av trådene ligger på Assistert Befrukting. Så det hadde vært fin om BIM kunne fått dem over hit :) Jeg skjønner at mange har likhet med assistert befrukting, men her har vi tross alle til felles at vi har donor. Det er ikke så mange single på assitert befrukting, der er det mange par. Så det var så fint å ha det til felles her inne, oss singel farere. Men som sagt, MANGE tråder ligger på assistert befrukting og jeg mener BIM burde flytte dem hit. De har fått mange forespørsler om hvor trådene fra egg/sæd donor har tatt veien. Det er litt rart at når de i utgangspunktet var på egg/sæd DONOR så har de valgt å rydde dem til assistert befruktig.

BIM: det er ikke så lett å huske navn på trådne. Dere burde finne dem i systemtet og flytte dem over hit. Det er sikkert ikke så vanskelig, for dere må jo ha dem der i systemet :)

Hei,

Jeg fikk følgende svar fra Elin (forumansvarlig) 5. januar da jeg klaget på dette inne på Ris og Ros-forumet, men ikke stort er blitt gjort...

-------------

Skrevet 05 januar 2012 - 16:18 #15

Heisann.

Jeg holder på med det nå. Skal gjenopprette forumet, slik at donor kommer som det var.

Så da kommer alt på plass igjen, og du kan følge det som du gjorde før.

(...)

Elin smile.png

De sier atter en gang at de skal se på det i morgen og noe om tekniske problemer med å føre over trådene.

Jeg etterlyste dem på ris og ros.

Tror faktisk det beste er å mase, mase, mase på ris og ros, helt til de gjør noe med det. De kommer til å bli så lei til slutt at de gjør noe med det :D;)

det aller beste er jo at flest mulig maser og ikke bare de samme personene, for da virker det som om det bare er noen få som etterlyser trådne ;)

De har jo garantert hendene fulle med ting å gjøre, så det er sikkert ikke så enkelt for dem.

Hei!

Det hjelper alltid å mase ;)

Men vi har ikke glemt denne, altså - det er bare så veldig mange ting som må ordnes på én gang (alle mener "sin" ting er viktigst) at det dessverre tar litt tid før vi får absolutt alt på plass. Håper dere har tålmodighet med oss i mellomtiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...