happykris Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Er det noen som sånn plutselig har følt seg litt "utenfor"? Og da mener jeg svimete, småkvalm og tungpustet? Jeg fikk det sånn plutselig i går. Er i uke 30 nå. Har vært veldig frisk ellers i svangerskapet, så jeg aner ikke hva dette kan være. Sikkert ikke noe farlig, men likevel nysgjerrig på om det er noen andre som har disse symptomene.
Fru Eriksen Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Jeg kjenner meg veldig igjen. Vært veldig frisk ellers men har altså i det siste hatt noen slike svimmelhetsannfall med lett kvalme og tungpust. Jeg gikk til legen, og hun sykmeldte meg 50% med en gang og tok blodprøve for å sjekke stoffskiftet. Venter fortsatt på resultatet av blodprøven, men etter at jeg trappet ned på jobb har jeg ikke hatt flere slike anfall. Jeg snakket med mamma om det, og hun fortalte at hun også hadde hatt slike episoder da hun var gravid, så jeg regner igrunn med at det ikke er noe farlig. Gjelder bare å ta det mer med ro. Er forøvrig også i uke 30.
LilleGull2012<3 Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Hei! Jeg er i uke 31+4 nå, og sist mandag på jobb fikk jeg et sånn "Anfall", Ble svimmel, kvalm, tungpustet og Svimete(Som i at jeg ikke klarte og snakke rent, eller få frem lange setninger. klarte ikke og gjøre meg veldig forstått). Dro til legen, og fikk 100%SM i en uke med beskjed om og komme tilbake hvis det ikke ble bedre(For i såfall så hadde jeg ikke fått gå på jobb igjenn før på nyåret). Er fortsatt litt svimete, og klar, så rekner med at det blir en tur til legen på Onsdag, for og se om han har noen lure tips.. Hvis ikke så blir jeg Sykemeldt frem til neste JM time(10.jan).. Krysser fingrene for at dette går over fort til dere to, og at vi alle tre er i jobb fremdeles på nyåret GOD JUL!
tojenterogenguttimagen Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Er i uke 33 nå og har hatt det sånn siden uke 1. Har vært sykemeldt siden 3. mnd. Dette er mitt 3 svangerskap og det har vært likt med alle. Denne gang har jeg imidlertid også fått svangerskapsdiabetes ;( Litt lei nå men han får holde seg der inne litt til:)
Januar? Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 <p>Hei </p> <p> </p> <p>Jeg er i uke 35 nå og er også kjempe svimmel og "rar". Blir fort sliten og må bare legge meg ned. Legen sjekket B12 på meg og verdien var VELDIG lav. Nå får jeg sprøyter en gang i uken, og håper at jeg kjenner meg bedre etter neste sprøyte. Gleder meg!</p> <div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå