Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre? Har forsøkt råder om å legge henne tidligere, så hun legger seg 18. Men opp like tidlig gitt..... Trenger sårt born gode kjerringråd:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Dvs HUN er klar for en ny dag kl 5, men det er ikke jeg! Legger seg ca 19. Overser henne bare, evt gir pupp og smokk, legger henne tilbake i vogga og hun sovner igjen til slutt (kan ta opp mot 1 time). Men hun gråter ikke, ligger og pludrer og skravler for seg selv. Jeg sovner som regel mens hun holder på sånn, og da sovner som sagt hun også etter hvert :)

Skrevet

Hvor mye mat spiser babyen din på dagen? Har hun alltid våknet så tidlig? Har dere faste rutiner? Du har sikkert prøvd masse;) Her har vi hatt en del issues vedrørende søvn, så fikk et rutine skjema av Karin Naphaug som jeg fulgte slavisk i ett par uker... Det funker veldig bra her;)

Hvis ikke babyen alltid har hatt for vane å stå opp så tidlig kan det jo være tenner? Her våknet tuppa kl 4 i 1 mnd i forkant av tenner:)

Skrevet

Samme "problemet" her også, snuppa er lys våken og klar for å stå opp halv seks..... Nytter ikke å få henne til å sove videre, da begynner hun å gråte etter en liten stund.

Sov til åtte, halv ni mens hun ble nattammet, etter at hun avvente seg selv så begynte hun å våkne sju (noe som jo er en veldig fin tid), men så har det gradvis blitt bare tidligere og tidligere...

Spiser godt gjennom hele dagen og har faste rutiner på "alt", men kanskje det er tenner som noen over her sier...

Skulle ønske hun begynte å sove ihvertfall til seks igjen ;-)

Skrevet

Her våkner babyen mellom kl 0530-0630. Ikke noe rart det, da han sovner kl 19 på kveldene. Jeg blir litt overrasket over hvor mange timer foreldre forventer at barna sine skal sove på nettene. Om du legger babyen kl 18, er det ikke rart at den vil opp kl 05. Da har den jo sovet i 11 timer!

Skrevet

Når de legger seg tidlig må en nesten regne med at de våkner tidlig :) Sånn er det jo med oss voksne også. Her har vi nesten litt motsatt "problem". Poden sovner ikke før mellom 23-24 på kvelden, men sover da hele natten uten mat til 10-11 neste dag. I dag vekket jeg han kl 11 hehehe :) Men dette er noe han styrer selv :) Stresser ikke med det. Vil etter juleferien begynne å vekke han tidligere så kanskje han sovner tidligere på kvelden :)

Skrevet

Starter 5 her og, hender det strekker seg til 5.30, hehe...trøøøøtt..mini her er 4 mnd, satser på at hun finner ut at hun godt kan sove liiitt lenger snart;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...