Gå til innhold

Jeg savner...

Fru.Antonsen

Anbefalte innlegg

Jeg savner en link til "Din side", jeg syns det er utrolig komplisert å komme til sin egen profil/side...

Utover det savner jeg også nedtelling til "deadline" altså hvor mange dager igjen, og hvor mange uker man er på vei. Når det er nevnt kan jeg jo også foreslå å heller gå på beregningen til legenes termintabell for jeg har samme termindato men likevel 3 forskjellige beregninger over hvor langt jeg er på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jaaaaaa jeg savner Å komme inn pÅ min side i det jeg logger inn. Og savner sÅÅÅÅrt at det ikke gÅr an Å se hvor langt jeg er kommet, antall dager til termin og ellers alt annet som lÅ pÅ min side før... Under min profil nÅ, ser jeg jo ingenting... Er det meg som ikke finner fram, eller er det SÅ forandret? NÅ vet jeg jo ikke lenger nÅr jeg kan juble over 100 dager igjen ol :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari

Hei mine damer,

Link til "Min side" finner dere på høyre siden i den boksen dere logget inn. Der hvor nicket deres står finnes den en "dropdown" boks, som dukker opp om man klikker på nicket. Her finnes det en link videre til "Min profil" som er blitt den gamle "Min side".

Det dere desverre ikke vil finne her enda er nedtelling til termin og artikler om hvilken terminuke man er i. Men dette jobber vi med og vil få på plass innen nyttår. Så da må dere klare dere litt i julen/romjulen uten denne funksjonen.

Om dere vil vite mer om hvilke endringer som er gjort og funksjoner som finnes, så les gjerne denne artikkelen: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article717436.ece

Lykke til i det nye forumet og bare spør om det er andre ting dere lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...