IdaPingPong Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 I morgen 23 Des 07.00 setter jeg min første Suprecur nesespray, vårt første IVF forsøk. Jeg gleder meg som ett "barn".. Jeg gleder meg såå mye til å bli hormonell Ønsker dere alle damer en Riktig God Jul
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Wow! Lykke til og god jul til dere
DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Hei CarinaH Dette er spennende, og når jeg krysser av på pakken vet jeg at jeg er 1 dag mindre for hver dag,og at jeg nærmer meg, så det er en glede i seg selv Nå er jeg på dag 10, og har ikke merket noen bivirkninger enda. Var en natt jeg svettet, ellers er jeg trøtt om kvelden, så får håpe du opplever like lite Lykke til!!
IdaPingPong Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2011 Tusen takk jenter, er ganske så spennende, å er såå nærme til dette DetERlovåhåpe<3 : Jeg skjønner akkurat hva du mener Jeg tenker at jeg er ett skritt nærmere... Jeg har vel ikke merket stort jeg heller, men etter spray nr 3 idag så har jeg hatt hetetokter i jevne mellomrom også puppene forstørret seg ( skulle hatt mensen om 1 uke) så de har jo blitt litt større og øMME.. Men det trenger jo ikke være sprayen.. Når har du uttak? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå