Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har blitt gravid, planlagt, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så dårlig samvittighet Jeg er ganske ny i jobben, men jeg trives dårlig og av den grunn så hadde jeg ikke lyst til å vente så lenge med å bli gravid. Jeg vet også at dette vil passe dårlig med sjefen min sine planer, både sine egne og for meg. Men pga. at han, etter min mening (og de andre jeg jobber med), fungere svært dårlig som sjef, er både nedlatende og humørsyk, så har jeg mistet all respekt og tenkte at denne arbeidsplassen tar jeg ihvertfal ikke hensyn til i forhold til egne familieplaner. Men nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet og samtidig så gruer jeg meg så til å fortelle dette til sjefen, at det tar helt fra meg gleden ved å være gravid trodde at pga. hva jeg føler for jobben ville gjort det greit, men nå angrer jeg nesten... Er det bare hormoner eller er jeg en total bitch? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896131-graviditet-preget-av-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Elisabethmg Skrevet 29. desember 2011 #2 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg har blitt gravid, planlagt, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så dårlig samvittighet Jeg er ganske ny i jobben, men jeg trives dårlig og av den grunn så hadde jeg ikke lyst til å vente så lenge med å bli gravid. Jeg vet også at dette vil passe dårlig med sjefen min sine planer, både sine egne og for meg. Men pga. at han, etter min mening (og de andre jeg jobber med), fungere svært dårlig som sjef, er både nedlatende og humørsyk, så har jeg mistet all respekt og tenkte at denne arbeidsplassen tar jeg ihvertfal ikke hensyn til i forhold til egne familieplaner. Men nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet og samtidig så gruer jeg meg så til å fortelle dette til sjefen, at det tar helt fra meg gleden ved å være gravid trodde at pga. hva jeg føler for jobben ville gjort det greit, men nå angrer jeg nesten... Er det bare hormoner eller er jeg en total bitch? Jeg har blitt gravid, planlagt, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så dårlig samvittighet Jeg er ganske ny i jobben, men jeg trives dårlig og av den grunn så hadde jeg ikke lyst til å vente så lenge med å bli gravid. Jeg vet også at dette vil passe dårlig med sjefen min sine planer, både sine egne og for meg. Men pga. at han, etter min mening (og de andre jeg jobber med), fungere svært dårlig som sjef, er både nedlatende og humørsyk, så har jeg mistet all respekt og tenkte at denne arbeidsplassen tar jeg ihvertfal ikke hensyn til i forhold til egne familieplaner. Men nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet og samtidig så gruer jeg meg så til å fortelle dette til sjefen, at det tar helt fra meg gleden ved å være gravid trodde at pga. hva jeg føler for jobben ville gjort det greit, men nå angrer jeg nesten... Er det bare hormoner eller er jeg en total bitch? Jeg har blitt gravid, planlagt, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så dårlig samvittighet Jeg er ganske ny i jobben, men jeg trives dårlig og av den grunn så hadde jeg ikke lyst til å vente så lenge med å bli gravid. Jeg vet også at dette vil passe dårlig med sjefen min sine planer, både sine egne og for meg. Men pga. at han, etter min mening (og de andre jeg jobber med), fungere svært dårlig som sjef, er både nedlatende og humørsyk, så har jeg mistet all respekt og tenkte at denne arbeidsplassen tar jeg ihvertfal ikke hensyn til i forhold til egne familieplaner. Men nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet og samtidig så gruer jeg meg så til å fortelle dette til sjefen, at det tar helt fra meg gleden ved å være gravid trodde at pga. hva jeg føler for jobben ville gjort det greit, men nå angrer jeg nesten... Er det bare hormoner eller er jeg en total bitch? Det høres akkurat ut som min historie det her! Jeg var i samme situasjon som deg med sjefen og ny jobb og trivdes ikke osv...Fikk også dårlig samvittighet.. Men den gikk fort over når han ble mer og mer idiot...Ble sykemeldt pga han. Nå har jeg null komma nix igjen for han .... Er nok bare hormonene.. Gi F**** i den humørsyke sjefen din. Dere skal tenke på dere selv! Dere skal ha barn jippiiii! En ny tid i vente.. en fiiin og ny tid. Ikke la han ødelegge for dere! Håper du blir i bedre humør snart... Viktig for den lille hvordan mor føler seg ! Lykke til! Det er jo kjempe koselig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896131-graviditet-preget-av-d%C3%A5rlig-samvittighet/#findComment-143903993
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Del Skrevet 8. januar 2012 Takk for svar har nesten ikke vært inne her pga jobb og helt utslitt på ettermiddagene, men jeg er redd historien min ender som din. Alle sier at han nok ikke blir så ille som jeg frykter, men det tror jeg nok. Nå har jeg ikke fortalt noe enda, men gruer meg enda, selv om jeg kjenner jeg gir mer og mer f! Er så ille til tider at jeg ikke kan vente til jeg skal ut i permisjon...og kjenner jeg bare blir irritert når han snakker om fremtidsplaner, du er passe dum når du behandler folk som dritt for så å forvente og tro at de kommer til å jobbe for deg i lang tid... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896131-graviditet-preget-av-d%C3%A5rlig-samvittighet/#findComment-143919654
Elisabethmg Skrevet 11. januar 2012 #4 Del Skrevet 11. januar 2012 ja, da er man passe dum haha! Jeg kalte sjefen min for en gjøk =/... Han tok det med ett smil.. Men faen heller hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896131-graviditet-preget-av-d%C3%A5rlig-samvittighet/#findComment-143925674
Gosseklompen Skrevet 13. mars 2012 #5 Del Skrevet 13. mars 2012 Du er faktisk ikke pliktig å informere om svangerskapet før senest tre måneder før du går ut i permisjon:-) Så du trenger jo ikke å si noe enda, om du ikke vil det:-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896131-graviditet-preget-av-d%C3%A5rlig-samvittighet/#findComment-144077101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå