Gå til innhold

...noen som kan se om jeg blir gravid i 2012?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen, -mtp-!

Hjertelig takk for at du tok deg tid...og ja; det er vel kanskje noe kjent ved meg...? Du spådde tidligere at jeg kom til å bli gravid i begynnelsen av 2011, og det fikk du heeelt rett i! Så tusener av takk for det!!! Sitter her med en nydelig liten jentebaby i mine armer:-D

Men; jeg ønsker å bli gravid igjen så snart som mulig...håper vi kan være heldige å få til et barn til? Kan du se når omtrent i 2012 det kan være at jeg blir gravid? ønsker deg en god jul og godt nytt år:-D (hva mener du med at det kan være feil?)

klem

• 4 uker senere...

Hei mtp

Du kunne ikke sett om jeg og blir gravid i 2012 vel?

Har hatt litt problemer med å bli gravid frem til nå, men endelig funnet ut av at jeg har lavt stoffskifte, som kan resultere i redusert ferilitet. Har begynt på medisin, så er spent på om det funker.

Min fødselsdato: 01/07/82, mannens 07/06/81

Hei mtp

Du kunne ikke sett om jeg og blir gravid i 2012 vel?

Har hatt litt problemer med å bli gravid frem til nå, men endelig funnet ut av at jeg har lavt stoffskifte, som kan resultere i redusert ferilitet. Har begynt på medisin, så er spent på om det funker.

Min fødselsdato: 01/07/82, mannens 07/06/81

Eller hvis det er noen andre der ute som kan spå, så hadde det vært snilt med svar:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...