Ele Skrevet 20. januar 2012 #101 Skrevet 20. januar 2012 Hei! Ja, gjesteseng er på et nyoppussa rom som også er kontoret mitt, jeg synes det er så vakkert, så når jeg er syk (eller lignende) ligger jeg der... Hehe... I dag gikk det flott!! Jeg SUPERlikte legen jeg hadde denne gangen, hun var så mild, forklarende og entusiastisk, så jippi! Det var selvfølgelig vondt, men ikke verre enn at jeg klarte å slappe av, så det ikke ble enda vondere! Og de fikk ut 20 egg!!!!! 20!!!! Det var menge fler enn de 9 sist!! Så nå gjenstår det bare å se hvor mange som er modne nok og gode ellers så de kanskje kan blir befruktet! Halve blir til vanlig ivf og halve til icsi, så ingeniøren i meg er ganske spent på å finne ut mer om hva som faktisk feiler, blir SPENNENDE i morgen!!
Ele Skrevet 20. januar 2012 #102 Skrevet 20. januar 2012 Å jeg glemte Å si, jeg kom hjem og gikk rett ned for telling og sov i 3 timer... NÅ er jeg oppe og lokalbedøvelsen er tydeligvis utgÅtt, for her er det vondt! Men har tatt noen paracet og beveger meg nÅ rundt med sirup-bevegelser, sÅ satser pÅ at det er bedre i morgen!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #103 Skrevet 20. januar 2012 Glede meg masse til å høre kos de går:) merket at eg va trøtt dagen etter uttak og eg:/ men de tar på å hente ut våre små
Ele Skrevet 21. januar 2012 #104 Skrevet 21. januar 2012 Glede meg masse til å høre kos de går:) merket at eg va trøtt dagen etter uttak og eg:/ men de tar på å hente ut våre små Disse frøa våre kommer vel til å slite oss ut i maaaange år fremover... Right?? ;)
Ele Skrevet 21. januar 2012 #105 Skrevet 21. januar 2012 14!!!!!!!!!! 14 befruktede denne gangen mot 1 sist, LENGE LEVE KORT REGIME! Lykke!!! :D
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #106 Skrevet 21. januar 2012 14 e jo kanon bra:)
Ele Skrevet 21. januar 2012 #107 Skrevet 21. januar 2012 14 e jo kanon bra:) Ja, absolutt, hadde jeg VIRKELIG ikke forventa, jeg hadde blitt fornøyd med 4, det var der lista mi lå, men hooooi, dette forsøket ble plutselig noe helt annet enn forrige, og plutselig har jeg troa igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå