Gå til innhold

Noen som startert tidlig i januar på kort regim?

Anbefalte innlegg

Di valgte i går å ta ivf å ikke icsi pga mannen min sin test viste at den va bedre. Men i dag våknet eg til at di ringte å sa at ingen tydelig befruktning har hendt på noen av disse 5 eggene. Så må vente til i måren før eg skal høre om de blir innsett:( blir helt satt ut:( 5 egg å ingen av di klare å dele seg/ befrukte seg.

åååååh, kjære deg, jeg føler så veldig med deg!!! :(

Jeg har altså hørt om tilfeller der det går bra allikevel altså, at det kan skje ting fra dag 2 til 3! Jeg vil anta at det fortsatt er håp, hvis ikke hadde de nok sagt det! De sa vel ikke det?

Første runde tok jeg ut 10 egg å bare to ble befrukta til dag 2 og ett levde på dag 3, så prosentvis så er vi nok i samme båt, og det er håp for oss allikevel altså! Jeg får icsi på halve denne gangen sa de, så skal holde deg oppdatert, kanskje det er greia for oss, kanskje all lykke er forsøk nr 2...??

Sender over trøste-tanker!!

Fortsetter under...

Di sa di kunne blitt befruktet sent å derfor ikke delt seg enda. Men er har ikke troen på de:/ sko ha icsi men di ombestemte seg etter egguttak. Så neste gang kreve eg icsi. Men vett ikke om eg klare flere uttak. For meg va de så vondt at eg nesten angret midt i de hele:/

Satse på de eg og:) har hatt en dårlig start på dagen men ser litt lysere på svar i måren nå etter å lest å spurt meg rundt på nette:)

Annonse

Fikk 3 typer smertestillende før eg kom til å så lokalbedøvelse i begge sidene. Men trur han jobbet ganske raskt:-/

Hvilke tre typer smertestillende da?

Det var intravenøst morfinpreparat som gjorde utslaget til meg i alle fall, det var rett og slett good stuff.... :P

Okay, i morgen blir det blodprøve å sjekk! Jeg er nervøs, er så oppblåst, shaky og svimmel! Det kan jo hende uten noe spesiell grunn også, og det er jo masse medisiner, så satse å at det bare er noe slikt og ikke overstimulering. Tror egentlig det går greit, må jo bare tro det! Så satse på uttak på fredag, så håååååper på befruktning og innsett på mandag!! :)

Annonse

Jadda, det gikk så bra så, etter smertefull angst-venting fikk jeg beskjed om at blodprøvene var strålende, og vi fant nå 12 egg i perfekt størrelse, pluss noen små! :)

Da skal eggløsningssprøyta setter kl halv 12 i kveld også blir det uthenting på fredag! :D

Da får dere ønske meg lykke til, i morgen er dagen, takk og pris for vival og morfin! Men ingen walk in the park uansett, og denne gangen blir vel flere eggposer enn sist, og jeg har vondt i eggstokkene allerede... Men mannen får jo fri og følger meg og jeg er heldig som får dra hjem til mitt eget hus og sove i gjestesenga etterpå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...