Gå til innhold

Noen som startert tidlig i januar på kort regim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mensen kom i dag! Og huhei, værre menssmerter enn på mange, mange måneder!!!

Får vel ringe på mandag da. Blir jeg da å begynne mandag, tirsdag eller onsdag da mon tro? Og ca hvor mange dager til uthent....? Er lunkent motivert for dette nå, etter en ekstremt uheldig januar så langt! En ulykke kommer sjelden alene...? Eller hellet snur nå...? Vi får se...

Du starter sikkert på dag 3, ele! Klart hellet kan snu - det må iallefall jeg tenke, for jeg har ikke akkurat hatt mye ivf-hell!

Jeg skal på ultralyd på mandag. Hvor var det du holdt til igjen - St. Olavs? Jeg har hatt egguttak på fredag både i offentlig og privat. Offentlig hadde jeg innsett på søndag, privat på mandag. Går det bra? Går fint her.

Ele: dette går fint nå:) starte nok dag 3:)

Rugekassa: eg holde til i Haugesund. Håpe på uttak snarest mulig:) Hehe men de berre for å få tiden til å gå fortere:) eg har fått minste dosen av alt trur eg men e vel sikkert greit nok de:) økte dosen i dag:)

Må berre få ut hva eg føler:) nålene blir berre verre å verre å sette inn, e de berre meg? Dag 6 på sprøyter å eg sleit me å sette inn alle 3:/

Da er kontrollen unnagjort. Så bra ut. 6 eggposer på den ene siden, og sånn ca det samme på den andre tror jeg. Starter med Orgalutran i morgen, ny kontroll fredag, og uttak mandag eller tirsdag.

Noen ganger er det vondere å sette sprøyter enn andre ganger, Yasmin. Her har vel 4 av 5 slumpet til å bli vonde, og det til tross for at puregonpennen har den mest puslete spissen i hele verden :D

Lykke til med kontroll i morgen!

Annonse

Da har jeg snakka med sykehuset (st olavs), en sprøyta med elonva i dag, så strotide fredag, lørdag søndag og mandag. Og ultralyd mandag! Når blir det sannsynligvis uttak da mon tro...? Jeg drømmef om 6 på hver side jeg også, håååpee!! Har du hatt langt regime før? Hvor mange egg fikk du da? Jeg har hatt et langt før, fikk 10 egg, 2 befrukta og 1 overlevende, så forferdelig dårlig da, håper desperat på bedre resultat denne gangen!!

Ja jeg har hatt langt regime før. Fikk 12, 8 og 23 egg. Egg på frys på siste forsøket. På forrige kort regime fikk jeg 16 egg, 13 befruktet. Det ble 2 inn og 4 på frys.

Det spørs jo hvordan du responderer på medisinene når det blir uttak. Forrige gang gikk det 12 dager fra sprøytestart til uttak, denne gangen går det litt lengre tid. Puregondosen er redusert noe fra sist, for da fikk jeg FRYKTELIG mange eggposer.

Er du spent på i morgen, Yasmin? Nå er det tid for dagens stikk her :)

E veldig spent for har kjent at de jobbe men de tar vel litt lengre tid en dette for å få noen gode store egg:) eg tar sprøytene kl 22 kver kveld eg:) så vente enda på min siste dose før eg ikke vet mer:) ikke peiling på om eg skal ta flere doser elle noe:) har ikke fått skreve opp mer:)

Det er vel litt forskjellig fra de ulike klinikkene på hvilken dag de starter med sprøyter for å hemme eggløsning? Jeg vet ikke. På forrige forsøk startet jeg en dag tidligere med Orgalutran enn jeg gjør denne gangen.

Virke nesten som di går helt etter boken på meg:) startet på dag 2 me sprøyter å dag 5 startet eg me orgalutran å dag 9 e de ultralyd:)

Annonse

Da fikk eg uttaks dagen:) mandag e den hellige dagen kl 08:00:) fant berre 4 egg på venstre side som var blitt 13-13,5mm:/ men e de ikke berre 1 som skal til?!? Høyre siden var di så små som 6mm så de va ikke noe å tenke på en gang. Ovitrellen skal tas på lørdags kveld:) glede meg:)

Hei igjen, innom en tur her igjen jeg! :)

Satt Elnova-sprøyta på mandag. Den så ut som et romskip, men var ikke så ille å sette.

Nå skal jeg ikke gjør mer før fredag, da begynner jeg på sprøyter for å hindre eggløsning, tar det fram til mandag.

Føles VELDIG rart at jeg ikke skal styre mer, forrige gang var jo langt regime og jeg var heeeelt ødelagt gjennom hele prosessen.

Nå kjenner jeg ingenting og skal ikke gjøre så mye, kan dette virkelig funke da...?? Uten alle tårene, sår nese, vond smak i munnen, en drøss med nålstikk og rein fortvilelse...?

Klarer liksom ikke helt å tro på det... :P

Ele- håper de går for deg denne gangen:) eg tar 3 sprøyter daglig så e litt lei nå men glad eg slapp lang regime. Ikke gla i nesespray i de hele:) fått uttaks dag?

Nei, vet ikke uttak enda, ultralyd mandag, så trodde de bestemte det først da?

Håper på uttakk neste uke da! Bli mikroinjeksjoner på halve av eggene denne gangen, så håper veldig at det kan bli noen flere som kan bli noe av! åh, jeg er så spent for mandagen nå! :)

Rugekassa: de brake laus i venstre side hos meg kjenne eg:) nesten skummelt å gå på jobb synes eg for til tider gjør de vondt:) har jo berre store eggposer på den siden så e vel derfor:)

Dagens kontroll gikk ikke helt som planlagt. I steden for at de som var der på mandag har vokst seg passe store og passe fete, så har de formert seg! Har mange eggposer og skal på ny kontroll på mandag. Så her blir det iallefall ikke uttak før onsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...