Gå til innhold

Noen som startert tidlig i januar på kort regim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Eg tenkte de hadde vert kjekt å følge hverandre:)

Eg starter ca 6.januar kommer an på mens. Holder til i Haugesund på sykehuset.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg forventer også mensen 6. januar og skal begynne på kort regime da. Men i Trondheim da, på St. Olavs. Er klar som bare det, men også godt å ha "fri" i jula! :) Jeg er ikke så veldig mye her inn på forumet for tiden, ble litt tøft etter forrige mislykkede forsøk, men send meg gjerne en beskjed om du vil ha kontakt!

Skrevet

JegStarter også på kort regime i januar- rundt 9 januar, men har en liten mistanke om at mensen kan dukke opp litt før. Eller senere...det er ikke alltid at mine mistanker stemmer:) Uansett: jeg er klar som et egg!

Koselig med følge under forsøk!

Skrevet

Hei:) kjekt å ha noen å følge:) eg har hatt mens muringer siden i går å e på dag 27 nå så den kan berre komme men tvile på de:) skal komme 5.januar egentlig etter de eg har regnet meg frem til:) hvilken medisin dere skal ha?

Skrevet

Kort regime - betyr det at dokke går sånn sirka 10 dager på sprøyter før uttak? Aldri hatt kort regime jeg. Bare 2 kjeempe lange og 2 frys. Skal ha frysforsøk rundt samme tida som dokke da... st.olavs

Skrevet

Stemme de:) tar vel fra 7-14dager før uttak.

Skrevet

Oj, oj! Her kan det jammen virke som at tanta HAR tenkt til å dukke opp en uke før tiden. Men siden jeg venter veldig, så ender det nok i falsk alarm :) Jeg skal ha kort regime med puregon, orgalutran og prednisolon. Hva med dere andre?

Skrevet

Trur og tante kommer før tiden:) eg skal ha gonal-f, orgalutran å klexane. Å lutinus etter innsett:)

Skrevet

Da fikk eg mensen 3dager tidligere en eg sko:) men får ikke tak i sykehuse før i måren:/ starte ikke før uansett:) så klar:) leste at de var flere som tok et godt varmt bad når mensen nærmet seg for å få den til å komme:) de virket:)

Skrevet

Jeg har også fått mensen i dag :) Og den var hjertelig velkommen en uke for tidlig!

Starter med Puregon og Prednisolon på onsdag, skal ringe klinikken i morgen og avtale ultralydkontroll.

Jeg er veldig klar :D

Skrevet

Vi skal ha frysefrosøk ca samtidig som mange av dere skal ha egguttak og innsetting. Begynte på progynova i dag og hvis det blir innsetting så blir det om ca 2 uker.. Vi holder til på st.olav.

Masse lykke til allesammen..

Skrevet

Rugekassa: hvorfor starte du ikke i måren? Eg håpe på å få starte i måren:)

Skrevet

Jeg skal starte på dag 3. Har sett at noen har startdag på dag 2, men jeg har fått på dag 3. Hadde det sist også. Jeg kommer ikke til å ligge så langt etter da :)

Skrevet

Hehe nei;) eg får lave doser 75 i 4 dager så opp til 112,5:) så bruke nok litt tid på å lage egg:) Hehe høres ut som ei høne:)

Skrevet

Da starte eg med medisiner i kveld:) å på tirsdag neste uke er første ultralyd i Haugesund:) noen kjekke uker dette blir:)

Skrevet

Da har jeg ringt Aleris. Skal inn til en kontroll i morgen før oppstart siden jeg blør mye mindre enn vanlig. Blødde mer i går enn i dag, og det er ikke vanlig til å være meg. Er alt greit da (eller mensen kommer skikkelig i gang), så blir det oppstart i morgen :)

Skrevet

Eg blør alltid lite første dag, dag 2 smeller de:/ må gi en lyd hvordan de går i måren:) håper me kan følges:)

Skrevet

Smeller som regel her dag 2 også, men til nå har det vært en stusselig afære... Pleier ikke å bli avtagende blødning iallefall. Men nå som jeg har ringt og skal på ul, så er det ganske typisk om smellet kommer om 1 minutt eller 2 :)

Skrevet

Då har eg satt første sprøytene:) da eg satte gonal-f så skalv eg sånn når eg sko ta på hylsen igjen at eg stakk meg like så greit i fingen og eg:) så var de klexanen sin tur:) den svei:) men de gikk øve ette litt:) bivirkning til nå e hodepine:/

Skrevet

Jeg vil også ha mensen! Skal egentlig få den i morgen, men her kjennes det ingen tegn på det, så jeg må nok belage meg på å vente noen dager ekstra, tipper i løpet av helga.

Skrevet

Sko hatt den i måren eg og:) ta deg et langt varmt bad i dag:) så skal du se:) kjente mens var på vei fra fredag å tok et varmt bad på søndag å mandag kom uka:)

Skrevet

Da blir det sprøytestart i dag, og kontroll på mandag. Hurraaaa!

Skrevet

Lykke til alle sammen:) tvi tvi

Skrevet

Godt og høre rugekassa:) nå skal me lage gulleggene:)

Skrevet

Er det flere enn meg og Yasmin som har kommet i gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...