DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Jeg er nå på min 9ende dag på spray, og det kjennes ikke ut som det minker i det hele tatt på flasken. Men alikevel skal man jo skifte etter dag 15. Er dette normalt, eller har jeg sprayet for lite? Blir jo usikker og nervøs for alt mulig siden dette er 1 gangen min..
dincene Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Normalt. Jeg også bytta ut før dei ble helt tomme etter 2 uker.
sologsommer Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 oj, må man bytte flaske etter 15 dage?? Er det Suprecur?
Endelig ny spire i magen Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Jeg har aldri hørt at man skal bytte til hver 15 dag. Så jeg har bare fortsatt på samme flaske til det blir tomt. Jeg har vært på Riksen og Aleris.
dincene Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Sto i beskrivelse om den at man må bytte flasken. Første gangen bytter jeg heller ikke etter 2 uker, men da merker jo man på slutten at det er tomt og at man får mindre. Tror at man får i seg det man trenger uansett.
Endelig ny spire i magen Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Kanskje vi ikke snakker om Suprecur- For i felleskatalogen står det at den har en holdbarhet etter anbrudd: 5 uker. Og en flaske à 10 g oppløsning rekker til 3 ukers behandling (0,6 mg/dag), ev. 1½ uke (1,2 mg/dag).
dincene Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 Det gjelder begge deler - suprecur og sunarella. Har brukt begge to. Og med flasken kommer jo et lite ark i pakken og der sto det.
DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2011 Jeg bruker synarela, og i pakken står det at man skal bytte etter dag 15(hvis man sprayer 4 ganger om dagen) siden det skal holde til 60 doser. Nå har jeg bare 15 dager igjen, men det minker ikke i det hele tatt. Men det stod at man skulle bytte etter å ha tatt 60 doser, ellers ble ikke dosen slik som den skulle.. Men syns det er rart at det ikke har minsket. syns den kjennes like full ut :-S Men får bare stole på legene og beskrivelsene.. Jeg skal spraye 4-5 uker før jeg begynner på sprøyter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå