Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Fikk så mange fine svar på forrige innlegget jeg skrev (omgangssyke), så prøver meg på et spørsmål til.

Minsten er 14 mnd. Han har startet opp med å hyle i søvne. Han har hylt i søvne tidligere også. Da hadde han imidlertid ørebetennelse på gang. Det er ikke så mange ukene siden vi sjekket ørene for sikkerhets skyld og de var helt fine nå. Han hyler så man skulle tro noen stakk ham med en nål! Jeg oppfatter at han er halvvåken når det skjer (at han hyler altså, ikke at noen stikker ham med en nål hehe). Setter seg feks gjerne opp i senga, men er lett å legge ned igjen og blir raskt stille. I natt skjedde dette ganske jevnt med ca 2 timers mellomrom (mannen min tok tiden). Jeg lurer derfor på om det kan ha noe med søvnfaser/mareritt å gjøre? Siden det virker til å gå i en slags syklus/rytme mener jeg. Minsten startet i barnehage for ca 2 mnd siden. Jeg har en vag formening om at det startet så smått noen uker i etterkant av det. Hylingen har imidlertid blitt hyppigere nå i det siste. Det virker ikke til å være tenner på gang for øyeblikket.

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...