Gå til innhold

Da kommer jeg inn her :)

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på tirsdag, dagen før IKM, og tok en cb digital onsdag som viste gravid 2-3 uker :) så nå håper jeg spira holder seg der den er! Har aldri vært gravid før så dette var spennende :) Dette var 4 pp. Har ikke kjent noe særlig til symptomer, men magen HAR blitt større! Merket det før jeg testet positivt, og tenkte at dersom jeg ikke var gravid måtte jeg seriøst slanke meg litt.. Men det er vel bare luft? Synes det nye forumet her var litt forvirrende, så håper jeg gjør rett nå ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896088-da-kommer-jeg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse til deg også!

Det er den beste julepresangen jeg også har fått :) Jeg brukte terminkalkulatoren og fikk 31. august :) Så jeg burde kanskje melde meg inn i august-klubben? Din termin blir vel i begynnelsen av september da?

Jeg lurer forresten på hvordan man regner uker og dager, er man 4+0 på IKM-dagen? Så siden det var i går for meg så er jeg 4+1 i dag? Noen som vil opplyse meg? :)

Kjenner ikke så mye nei, men magen er synlig større (jeg og kjæresten ser det hvertfall, sikkert ikke andre), klarer ikke å trekke den inn slik som før. Er ikke kvalm, men litt trøtt (det trenger ikke være pga det da). Brystene er kanskje litt ømme, men det er de ofte til vanlig også. Har kjent litt murringer/stikninger i magen siden EL, men så har jeg jo kjent ekstra godt etter og da :) så det er sikkert som det pleier å være det også.. Så jeg kunne godt hatt litt mer symptomer men er jo godt å slippe kvalme og slikt da så langt :) er litt uvirkelig å faktisk være gravid, tror det nesten ikke altså! Har jo aldri vært det før, så det har liksom ikke gått helt opp for meg enda.

Hadde du mye symptomer i de forrige svangerskapene? Har du tenkt å fortelle noen at du er gravid?

Annonse

Jeg har funnet det ut ca like tidlig med de to andre, og jeg tror jeg har kjent like lite da... :) Kvalmen kom rundt uke 6 med første og uke 8 med andre. Men jeg har hatt murringer i magen og ryggen fra før jeg testa og ganske langt uti svangerskapet. Blir spennende å se om dette blir likt som de andre to :):)

Vi kommer til å fortelle det til familien i morgen :) Da er hele familien samlet, og da er det en fin anledning :) Det er jo tidlig, men om det skulle skje noe er det greit at de visste jeg var gravid synes jeg. Skal dere fortelle noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...