Ønsker en liten til... Skrevet 22. desember 2011 #1 Del Skrevet 22. desember 2011 Trist at det er lansert nytt system som ikke fungerer. Får feilmeldinger hele tiden og siden kommer ikke ordentlig opp. Rettes ikke dette kjapt tror jeg at jeg melder meg ut her og inn i babyverden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 22. desember 2011 #2 Del Skrevet 22. desember 2011 Heidu! Vi har hatt litt starttrøbbel, men det meste av hovedfunksjonalitet skal fungere nå. Det kan henge igjen noen tidligere versjoner av siden i nettleseren din (det som kalles cachen), men det bør ikke ta lang tid før du skal kunne komme deg inn i forumet vårt helt smertefritt. Hvis ikke - si fra igjen, så skal vi finne ut av det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Del Skrevet 22. desember 2011 Mulig bytte her også. Blitt veldig rotete.. Jeg som var så fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 22. desember 2011 #4 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg heier på deg, anonym. Bli med oss videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå