Rose -3. troll i 2012 Skrevet 22. desember 2011 #1 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har kun 12 uker igjen til termin... * har ikke begynt å tenke på navn enda * har ikke sjekket om bilstolen passer inn i bilen sammen med de to andre bilstolene * hentesettet er ikke ferdig strikket, og i januar skal jeg i tillegg begynne på kurs. Jeg har kjøpt inn garn til en kjole, men har ikke begynt å strikke på den. Må mest sannsynlig strikke et ullteppe også selv, dersom vesla skal ha et. De to andre ungen har fått ullteppe av andre.. * har ikke sjekket ut tilstanden på klærne jeg har liggende. De ligger fremdeles på loftet, men hvor aner jeg ikke... Tenk om de er blitt ødelagt og jeg må kjøpe alt nytt??? * har ikke startet med den delen av oppussing av vårt soverom som må gjøres før den lille kommer...og helst i god tid slik at jeg får vasket ut alt støvet... Heldigvis har jeg både korg, seng, vogge, vogn, og bilstol (om den passer i bilen da) så det viktigste er på plass. Skal ha nytt stellebord, men tror nok at det gamle kan brukes i nøden... Vær så snill og si at det er noen andre enn meg som ikke har begynt enda.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896041-hjelpe-meg-kun-12-uker-igjen-til-termin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 prinsesser & en på vei! Skrevet 22. desember 2011 #2 Del Skrevet 22. desember 2011 He-he... kjente meg igjen i mye av det du skrev ;-) Føler jeg har god tid ennå, og jeg og er 28uker i dag! Tenker å ordne det som gjenstår etter jul jeg! ( Må oxo prøve om det er plass til 3 bilseter, hente/ vaske/ kjøpe babyklær - og trenger ny vogn..). Mormor skal strikke for meg, ellers stiller vi ganske så likt gitt! Det går nok helt sikkert kjapt og ordne dette etter jul! Lykke til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896041-hjelpe-meg-kun-12-uker-igjen-til-termin/#findComment-143897245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 22. desember 2011 Godt jeg ikke er alene... Jeg håper også at jeg skal kunne ordne noe etter jul, håper å bli ferdig med siste rest av strikkinga på hentesettet i romjulen.. Problemet er ikke at det er 12 uker igjen egentlig.... men problemet er at tiden går så utrolig fort.. Er 20 % sykemeldt, så jobber bare 80 %, men likevel skal alt passe inn med fotballtreninger, håndballtreninger, kamper, turneringer, ballet, lekser, bursdager osv osv..... Og i tillegg har de to andre kommet 8-12 dager før termin..... Jaja, det ordner seg alltid... Er glad jeg skal ha litt ferie før permisjonen starter slik at jeg forhåpentligvis kan få gjort litt da... for jeg vet jo også at formen fra nå og framover kun går 1 vei; NEDOVER hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896041-hjelpe-meg-kun-12-uker-igjen-til-termin/#findComment-143897257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå