Gå til innhold

Er dette en bivirkning av Pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer :) Regner med at det er flere i dette forumet som har testet ut pergotime?

Jeg fikk pergotime for lange ustabile sykluser, og det har heldigvis hjulpet, for fikk eggløsning på dag 20 denne syklusen. Fikk ingen bivirkninger de dagene jeg tok tablettene, men etter eggløsning har jeg vært ekstremt irritabel og har lyst til å gråte mer enn en gang ila dagen. Har alltid hatt et stabilt humør. Tolker dette som hormonbasert, men kan jo ikke være sikker. Derfor lurer jeg på om det er noen andre som har opplevd det samme? Utrolig slitsomt, og ikke minst for samboern min, for det kan ikke være hyggelig å ha en kjæreste som oppfører seg slik som jeg gjør nå :(

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har opplevd det samme.. har vert meeeeeegen irritabel og grinete når jeg tar tabelettene.. der er ufattelig frustrerende. og ja ikke minst for sambo. jeg forteller han at han må ta meg med en klype salt men også på alvor for at jeg ikke skal klikke mer. :) slapp av.. og snakk med din samboer. :)

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg begynner på pergo neste uke dersom jeg får mensen da. Det blir første gang for meg. Har ustabile eggløsninger pga. endometriose.. Har snakket med sambo i dag om at man kan bli ekstra grinete når man bruker tabbisene, og det skremmer meg for jeg er mildt sagt et helvete å være i hus med når jeg er premenstruell og, hehe :/ :) Håper det ikke varer så lenge? Gir det seg etter man slutter med pergokuren (etter 5 dager)? Eller vil man fortsatt ha med seg humøret hele syklusen?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg gråt på jobb fordi tipexmusa mi var tom...

Dagen etter fikk mannen min en overhaling uten like fordi han ikke var klar 10 minutter før det vi hadde avtalt....

Blir ikke kjedelig på hormonkur.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...