Tussi skalblimamma <3 Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 dette er vår første IVF. Det er så mye håp i oss begge - samtidig en utrolig frykt! Er på rugedag 7 nå.. Hadde en del murringer og stikninger på rugedag 4 og 5, men nå kjenner jeg absolutt ingenting.. Var også enorm øm i brystvortene da! Er litt øm i puppene enda, men det har jeg egentlig vært siden sprøytedagene! Testet negativ igår, altså rugedag 6! Så er egentlig forberedt på at det blir negativ test rugedag 14 også... I tillegg har jeg jo ikke normal syklus, så det går jo ikke an å sitte å vente på at tr kommer heller.. Dette er så frustrerende!! Jeg tenker hele tiden at vi er sikkert en av de som ikke får barn i det hele tatt (kanskje litt dramatisk, med tanke på de som har vært gjennom dette x antall ganger).. Huff, jeg er så svak for motgang.. Crap altså.. Vil ha babyn i armene våre nå! Vil ha våkenetter! Vil ha barnegråt! Vil ha arvingen vår.... :'( sukk....
Kosemosepose Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Uff, slitsomt å vente sånn... Jeg testa veeeldig svakt positivt 12. dag etter EL... Men hadde da testa hver dag i mange dager... Masse lykke til - jeg krysser fingrene for arvingen deres :-)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2011 Ja, det er så utrolig slitsomt også.. Også i disse juletider! Får liksom ikke gjort noe heller.. åh, nå høres jeg ut som DEN dramaqueen!
TanteTroll Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Vet du hva? Jeg synes rugedagene er det absolutt værste med hele ivf'en. Så mange tanker som kommer i tillegg til alle hormonene som kan tulle til alt. Rugedag 6 er alt for tidlig å teste, og du må ikke ta sorgene på forskudd pga denne negative testen. Det er mange dager den kan endre seg på. Lykke til!
Lillie Vanillie Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Det holder jeg med deg i, Rugekassa. Jeg har testdag i morgen etter AIH, men fikk mensen i dag, så blodprøven i morgen er mest for Riksen sin skyld. Denne perioden mellom EL og test har vært helt forferdelig. Etterhvert som troen på forsøkene synker, synes jeg bivirkningene av medisinene øker, akkurat som om jeg ikke har noen motstandskraft igjen, og i går var jeg på "hoppe ut av vinduet"-stadiet (bor heldigvis i 1. etasje, så det hadde nok gått bra), har hatt et helt forferdelig humør den siste uken. Jeg må innrømme at jeg har begynt å telle på knappene om hvorvidt jeg vil prøve flere ganger, men utsetter avgjørelsen til jeg ikke er i hormontåka.
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 du må prøva å ikkje tenke så mye på det og bare slappe av, som rugekassa seie så kan mye forandre seg ennå.. e ALT for tidli å teste... lykke til og god jul:)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2011 Takk for svar alle sammen.... Nå skal jeg ikke teste før 29. kl 0900! Så får jeg bare prøve å finne ro før den tid. Jeg gruet meg masse til uttaket, men hadde jeg vist hvor pyton det er å vente til testdag, hadde jeg nok gruet meg til det istede.. Men men, testdagen kommer!! Sakte men sikkert.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå