AcW Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Har i går og i dag hatt sterke smerter oppe i magen "takvis", minner litt om matforgiftningssmerter om noen har hatt det. Sånn rivende smerte. Ikke behagelig... Og helt plutselig (for første gang i graviditeten) blitt kjempe kvalm, det er vel egentlig ganske vanlig i 3.trimester..? Er det noen som har disse magesmertene som vet hva det er? Er i uke 31.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 jeg har også opplevd dette idag, er i uke 37 nå. var nesten redd det var en som meldte sin ankomst før tiden her! men ligger rett ut på sofaen nå, ligger jeg helt rolig går det greit. Tok 1g paracet, det hjalp faktisk litt. Men aner ikke hva dette er for noe. Godt å høre at det er flere som har opplevd det samme.
lillespire <3 Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Ikke for å skremme dere, men jeg råder dere til å ringe lege/føden om dere har smerter øverst i magen, det kan faktisk være et tegn på svangerskapsforgiftning. Så ta en telefon dere, bedre å ta en for mye osv... Lykke til
PrøvLykken Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Hadde også veldig vondt i magen, helt overst, over livmora, liksom. Reiste selvsagt til legen, siden jeg ble bekymra for svangerskapsforgiftning, men fikk vita at det var luft... Litt flaut, og veldig bra. Fikk beskjed om å kjøpe piller på apoteket. Ikke farlig å ta, og det får lufta ut. Han sa at problemet var at det var for trangt i magen til å få lufta ut, og da kan pillene dele opp lufta så den kommer lettere ut. Du får håpe det er det samme.
AcW Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2011 Jeg spyr grønt og er generelt j**** dårlig, legen min mente det var magevirus, og at det ikke var svng.relatert, Så bra Men det er grusomt når man tror at noe er galt :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå