Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Miloloffen, vi har IKM likt ser jeg så det blir spennende å se om vi er de første ute med en positiv test ;) når har du tenkt å teste?

Dine symptomer høres spennende ut :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, jeg skrev jo navnet ditt feil *ups*

Milomoffen ;)

Skrevet

Har du noen symptomer da dossa? Vet ikke når jeg vil teste jeg, er jo første pp, men sett at de fleste tester ikm dagen, eller ett par dager etter.. Når vil du teste da?

Skrevet

Milomoffen, det går jo klaffe på første forsøk. Det gjorde vi, men mistet dessverre. Så jeg krysser fingrene for dere!!!

Skrevet

Milomoffen, jeg har ingen symptomer i det hele tatt :( *snufs* men jeg trøster meg med at det trenger ikke bety dårlige nyheter.

Jeg er små kvalm men det er rett og slett fordi vi har fått spysjuken i heimen *usj* Barnehagen ringte og jeg måtte hente vesla. Har spydd mange ganger ettrr at vi kom hjem. Nå er ho ny badet og sitter og ser på film om Emil :)

Skrevet

Har igår og idag hatt litt murringer i magen, alà mensensmerter. Kommer og går.. Spennende og se om det er mensen som kommer (som ikke skal komme før om lenge, og til vanlig bruker jeg ikke å få slike smerter før selve mens-dagen) Så håper det klaffet igjen, og at det ikke bare er innbilning!!

Synes dagene går så sakte!! Enda mer enn en uke igjen til IKM!

Skrevet

Milomoffen, jeg har ikke tenkt å teste før IKM dagen har passert. Hvis det blir nødvendig.....jaja det gjenstår å se :)

Skrevet

Da jeg var gravid i 2009 (og nå i november) hadde jeg ingen symptomer foruten om at mensen uteble og murringer nederst i magen (mens smerter), så det betyr ikke noe at man ikke har symptomer..

Skrevet

da hopper jeg også inn her, etter noen mnd pause fra prøvingen.. Har prøvd siden mars så begynner å bli litt lei nå. men liten sjangs for at det klaffer denne mnd, kun hatt sex en gang:( bahr. men lov å håpe:)

Skrevet

Idag har jeg murringer i magen,vondt.. som med el, og oppblåst mage.

Liker det ikke :(

Skrevet

Velkommen, prinsesse. :)

Det er lov å håpe. Krysser fingrene!!

Skrevet

5 dpo - null symptomer. Men vet det er ennå tidlig. Kjenner ikke etter da men...Vi får se!!

Dette er så spennende. Jeg er spent for å se hvem de heldige blir i uken vår! :D

Skrevet

Det er jeg også Hali, og håper for alt i verden at det klaffer for ALLE (selvom sannsynligheten for det er liten)

Skrevet

Over en uke å vente føles så lenge...godt å ha noen og skravle litt med og følge! Montro hva annet jeg kan fylle dagene med nå som sambo er borte igjen... Blirlange 4 uker, men vi har mye fint å se fram til når han er ferdig:) vi bestilte nemlig kreta tur i dag:D vi reiser i juni...og jeg gleder meg så, skal bli godt å ha noe å se fram til!:)

Skrevet

God kveld jenter=) Godt å se den positive spiriten dere har :) Fremdeles ingen el her. Nå er det 8 dager igjen til tr så har gitt opp el denne gang og dropper å teste mer etter den før mensen kommer.

Herreguuuud så sinnssykt trøtt jeg er om dagen, sverger på at jeg kunne ha sovet i flere døgn dersom jeg ikke hadde behov for mat og WC! På tide solen kommer litt lengre opp av horisinten snart sånn at jeg får litt godt lys inn i øynene :) Må prøve å få i meg litt d-vitaminrik mat tror jeg! Hehe!

Spent på deres vegne i dagene som kommer, er vel ca. nå dere begynner å få festing hvis dere er gravide :)

Skrevet

ja det er ganske kjedelig Tessy, har ennu i dag ikke fått spist ordentlig, men begynner å komme meg får jeg håpe:-)

Det blir spennende å se om det er når man minst venter det at det klaffer, har jo sett at det er mange her som har kost seg når det har passet og ikke etter en test!! Det er egentlig det vi gjør hver mnd.... Så kanskje vi skulle begynne å teste, ha, ha...

Skrevet

LilleFie: Samme her òg. Sinnsykt trøtt, spesielt idag. Sov på sofaen når jeg kom hjem fra skolen. Ble mer trøtt i 8-tiden,

Jeg liker ikke mørketiden!!

Skrevet

"Horisonten" skulle det jo stå, jøje som jeg slurver med tastene (regner med folk begynner å bli vant til å lese mye rart fra meg nå), hehe! :D

Hali: ja, helt ferdig jeg. Fått tips om noe helsekost osv., men jeg gir vanligvis liten innsats i å skaffe ting jeg blir anbefalt. Lurer på å svi av en g-test etter å ha lest en del oppsiktsvekkende. Tviler sterkt på at jeg er gravid da. Får vel svar på de fleste spm. fredag. Får uansett bestille litt nytt av tester nå som jeg snart er tom! Er testene fra billigtester bra?

Skrevet

La inn en ny bestilling på babyplan.no nå. De hadde tilbud igjen på 18+3 (18 el-tester og 3 g-tester) til 199,-. Slipper moms så synes det er veldig billig!

Skrevet

Mandag, 09.01

- Dossa

- Milomoffen

- Lillemeto

Tirsdag, 10.01

-

Onsdag, 11.01

- LilleFie

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Hali

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

Søndag, 15.01

-

Gravid

Inn i en ny pp

Hopper inn her til dere. Er i pp 12. så egentlig har jeg gitt litt opp med all testing og leve som jeg er gravid til en hver tid, når TR er rundt hjørne hver gang. hadde EL 25 des. men nå kjenner jeg puppene er begynt å bli ømme, slik som de gjør hver uke før IKM. så ser for meg at det ikke har festet seg en spire denne gangen heller. Jeg går på pergotime ettersom jeg ikke fikk påvist EL tidligere. men nå gjør jeg det. så vi får se.. Sender babystøv til resten av gjengen her. :)

Skrevet

Velkommen lillemeto:)

Håper spiren sitter hos deg snart:) Spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...