Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal stemme det, Ønsker nr 3. Blir jo spennende å se for oss alle:)

El for min del var i går...så nå begynner den kjedelige ventingen. Måtte disse to ukene fly avgårde og bringe mange positive tester med seg!!

Sitter på jobb jeg da, så dette blir en kjedelig nyttårshelg for vår del...

Håper alle har en fin helg:)

Litt trøst det ja Renate:) Jobber du hele helgen du og?

Arg..jeg går og irriterer meg over at jeg fortsatt har stikninger på hø side...men el slimet er vekk da...det indikerer vel at el har vært?! Trodde jeg var bombesikker på de greiene der, men blir jo bare mer og mer usikker etterhvert som tiden går.

Er vel bare å vente, å som jeg hater denne ventingen! :P Men jeg skal ikke ta for mye på vei...

:) skal bli godt å krype under dyna snart!:) Sov godt renate, og til dere andre, gooood morgen:D må dagen bli flott som bare det!

Mandag, 09.01

- Dossa

-

Tirsdag, 10.01

-

Onsdag, 11.01

- LilleFie

Torsdag, 12.01

- Hali

- lykke73

- Renate

- Julestrømpa

- Babysyk

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

-Tessy

Lørdag, 14.01

-ønsker nr.3 i 2012

Søndag, 15.01

-

Gravid

Inn i en ny pp

Annonse

Jeg har vel kanskje IKM på lørdag jeg også da, siden den tappen lukket seg i løpet av natten i natt??

Tessy, ja, jeg jobber hele helgen! Veldig kjedelig!! Jeg tok deg inn på lista på fredagen... Og flytter meg dit sammen med deg :)

Mandag, 09.01

- Dossa

-

Tirsdag, 10.01

-

Onsdag, 11.01

- LilleFie

Torsdag, 12.01

- Hali

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

Lørdag, 14.01

-ønsker nr.3 i 2012

Søndag, 15.01

-

Gravid

Inn i en ny pp

Hei. Jeg testet EL for første gang i mitt liv igår, og testet positivt. Så da har jeg vel etter hva jeg skjønner fra igår og 36 timer frem i tid?. ja, hvis ikke jeg testet igår og var midt i EL da (altså hadde allerede hatt en dag allerede). Vel, ellers er jeg ikke så stressa enda. Det er 1.pp vi prøver, og jeg regner ikke med at det skjer såå raskt. Men hadde vært stas da! :)

Godt nytt år jenter!!

Måtte det nye året starte med masse positive tester for oss i denne tråden.

Jeg skal vente til etter IKM med å teste. Har en test liggende, så det spørs jo hvor lenge jeg klarer å holde meg da....

Har ikke fått langt inn så mange aksjer som jeg skulle ønske. Så det skal vel en god porsjon flaks til at jeg er gravid!! Har egentlig ikke trua. Men vi får se.

Drakk dere igår? Mye? Tenker da spesielt på dere som ikke hadde barna med dere og som hadde muligheten til å drikke endel. Jeg drakk!! Orker ikke leve som jeg er gravid, for man kan jo aldri vite hvor lang tid det tar. Og vi er jo ikke veldig langt på vei nå heller.

Annonse

Velkommen skal du være Ellah84, søknad er herved innvilget på vegne av IKM uke 2 tråden :D

Jeg har fremdeles ingen eggløsning, så jeg vet ikke når jeg har KM denne gang lenger (KM er Kommende Mens og et nytt begreo jeg har laget for de pp'ene jeg er sikker på det ikke skjedde noe, haha :) ). Jeg greide ikke å bli gravid denne pp heller, men det var jo forventet siden kjæresten ikke var hjemme før en opprinnelige el datoen. Skal sjekke med en siste test i dag så jeg har noe å fortelle når gynekologen spør, for jeg ringer og bestiller time til GU i morgen.

Krysser fingre for at det gikk deres vei denne gang, hvis ikke er jeg bombesikker på at 2012 blir året for de aller fleste av oss :D

Godt nytt år!!

Velkommen skal du være Ellah84, søknad er herved innvilget på vegne av IKM uke 2 tråden :D Jeg har fremdeles ingen eggløsning, så jeg vet ikke når jeg har KM denne gang lenger (KM er Kommende Mens og et nytt begreo jeg har laget for de pp'ene jeg er sikker på det ikke skjedde noe, haha :) ). Jeg greide ikke å bli gravid denne pp heller, men det var jo forventet siden kjæresten ikke var hjemme før en opprinnelige el datoen. Skal sjekke med en siste test i dag så jeg har noe å fortelle når gynekologen spør, for jeg ringer og bestiller time til GU i morgen. Krysser fingre for at det gikk deres vei denne gang, hvis ikke er jeg bombesikker på at 2012 blir året for de aller fleste av oss :D Godt nytt år!!

Takk takk:) Men hvordan får jeg ført navnet mitt opp på lista for IKM 13.jan?

Så kjedelig at dere ikke rakk eggløsningen denne gangen:( Hva jobber mannen din med da?

Min samboer jobber 3 timer unna der vi bor,derfor er han hjemme kunn i helgene,så er ikke så lett å time det hver gang:( Mensen har pleid å komme på en mandag mens jeg gikk på p-piller,men av en eller annen grunn,så har den forflyttet seg til fredag...

Riktig lykke til hos gynekologen,håper dere finner noe ut av dette:)

Godt nytt år og lykke til til alle oss prøvere!

Godt nyttår jenter :)

Håper dere alle haddde en fin feiring igår :)

Velkommen til alle nye, blir artig å følge hverandre og se hvem som er først ute med en positiv test *smiler*

Vi er mange som kan juble om to ukers tid *krysser fingra for oss*

Jeg er i DPO land men hvor mange dager veit jeg ikke for jeg kan ikke med 100% sikkerhet si når jeg hadde EL siden jeg ikke har testet. Pleier å ha en syklus på ca 30-31 dager så det er ennå over ei uke før jeg skal teste, hvis det blir nødvendig da :)

Mandag, 09.01

- Dossa

-

Tirsdag, 10.01

-

Onsdag, 11.01

- LilleFie

Torsdag, 12.01

- Hali

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

Lørdag, 14.01

-ønsker nr.3 i 2012

Søndag, 15.01

-

Gravid

Inn i en ny pp

Da er du på lista Ellah, og velkommen i gjengen :)

12 dager til IKM!!! Gleder meg sånn... Er første gang jeg er prøver, da jeg bare ble gravid første gangen i 2009. Ble jo bare gravid sist også, men endte i SA, så nå er jeg offisielt prøver, og har fått 20 tester!!!!!! Spennende!!

Da er du på lista Ellah, og velkommen i gjengen :) 12 dager til IKM!!! Gleder meg sånn... Er første gang jeg er prøver, da jeg bare ble gravid første gangen i 2009. Ble jo bare gravid sist også, men endte i SA, så nå er jeg offisielt prøver, og har fått 20 tester!!!!!! Spennende!!

Tusen takk Renate:) Men kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? (Så slipper jeg å mase om hjelp hver gang;P)

Ser at vi har IKM samme dag,så spennende hver mnd!!

Ellah: mannen min jobber med hydraulikk:) Han var riktignok reist hjem på ferie hos sine foreldre i julen, hvilket ødela aksjelegging denne pp'n. Men jeg har jo ikke hatt el uansett i følge blendahvite tester, så sånn sett hadde det ikke noe å si for prøving denne gang:)

Ellah: mannen min jobber med hydraulikk:) Han var riktignok reist hjem på ferie hos sine foreldre i julen, hvilket ødela aksjelegging denne pp'n. Men jeg har jo ikke hatt el uansett i følge blendahvite tester, så sånn sett hadde det ikke noe å si for prøving denne gang:)

Huff,det er så leit å høre at du ikke får eggløsning hver mnd:( Jeg tok eggløsnings test med billigstrimmel på onsdag,og da ble teststreken sterkere rød enn kontrollstreken,hva betyr det? Betyr det at testen er ugyldig?

Hvis teststreken er rødere enn kontrollstrek så har du EL!! :D Hvis teststreken er svakere enn kontroll så har du ikke el. Den kan være tett oppimot samme styrke som kontrollstrek, og likevel skal testen tolkes som negativ. Forrige pp hadde jeg ildrød teststrek, men denne gang er ikke engang kontrollstreken synlig med mindre jeg virkelig ønske-ser etter den. Merkelig, for teststreken skal være der hele tiden pga. man alltid har litt LH i urinen (derfor skal altså testen tolkes som negativ hvis teststrek er svakere enn kontroll).. Spent på når mensen kommer nå altså, har ingenting å referere til denne pp'n med datoer osv. jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...