Hali Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #26 Skrevet 28. desember 2011 Vet dere hva; jeg velger å kaste vekk muligheten for denne pp. Trodde jeg hadde EL igår, men det så ikke sånn ut på tempen. Så da regner jeg med at EL er idag. Men for å være helt ærlig, jeg orker ikke mer. Orker ikke ha sex bare fordi jeg må og dessutten er jeg helt utslitt. Så skjer det så skjer. Teoretisk sett er det mulig å bli gravid med sex 2 dager før EL - hadde sex på dag 16 og 17 (er på dag 19) Hvis det viser seg at jeg ikke har hatt EL idag, får jeg slå til imorgen. Men dersom EL er idag, så gir jeg rett og slett F... Det får gå som det går denne pp...!!
3smaa Skrevet 29. desember 2011 #27 Skrevet 29. desember 2011 Mandag, 09.01 - Dossa - ********** Tirsdag, 10.01 - ********** Onsdag, 11.01 - LilleFie ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 - Renate - Tessy - Julestrømpa ********** Fredag, 13.01 - Gutt04+Gutt10+2012? ********** Lørdag, 14.01 -Babysyk85 ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp *******************
3smaa Skrevet 29. desember 2011 #28 Skrevet 29. desember 2011 Fikk positivt eggløsningstest på tirsdag, altså 2 dager før eggløsning, men hadde ikke samleie da for mannen var ikke hjemme. Han kom idag (eggløsningsdagen) og vi hadde samleie. Tok en eggløsningstest etterpå og den var negativ Har jeg gått glipp av eggløsningen? Har jeg noe sjanse for å bli gravid denne pp?
Dossa :) Skrevet 29. desember 2011 #29 Skrevet 29. desember 2011 Ikke gi opp håpet. Dersom eggløsningsdagen er idag og dere hadde sex så er det store muligheter :) Bare å krysse fingra Hali, vennen ikke gi opp men jeg skjønner godt at du har lyst til å gi litt faen Det har jeg gjort denne runden. Jeg må teste etter EL fordi jeg ikke kjenner på kroppen når den er på besøk. Men denne runden har jeg ikke testet og vi har bare hatt sex kår vi hadde lyst Fikk inn aksjer på dag 11,13,15,17 & 18 og jeg pleier å ha EL en gang mellom dag 15-17 så krysser fingra for at el har vært og at mitt gullegg nå blir befrukta Vi skal klare det jenter og sammen er vi sterke
Julestrømpa Skrevet 29. desember 2011 #30 Skrevet 29. desember 2011 Vel overstått jul, og godt nyttår folkens. Dette har nok ikke vært min periode. Har rett og slett valgt vekk tanker om EL og befruktning, og bare kost oss når vi selv har følt for det. Kost oss med vin, godteri og deilig mat. Og jeg skal inrømme en tin. Etter 4 mnd kaninpuling (undskyld utrykket), har det vært deilig for begge paret med en liten pause. Jeg merket økt slim på mandag, noe som er to dager tidligere enn normalt. Vi hadde sex dagen før og thats it.Blir det ikke noe denne mnd, så shit au.
Bonanza Skrevet 29. desember 2011 #31 Skrevet 29. desember 2011 Hei der, bare inne å kikker lit hos dere! Hører til i uke 52 jeg. Måtte bare takke "Julestrømpa" her for dagens beste krampelatter hihihi!! Ordet " kaninpuling" hahaha UTROLIG bra hehehe;-)))) Lykke til alle sammen!! Håper mange av oss "treffes" på 1 tri ASAP;-)
Hali Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #32 Skrevet 29. desember 2011 Fint at titter innom, prinsesse Lykke til - håper det klaffer. Men det har kanskje gjort det hos siden du er på overtid (hvis jeg ikke blander nå)
Hali Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #33 Skrevet 29. desember 2011 Hvordan går det med dere andre? Hvem har hatt EL eller venter?
Fiemamma Skrevet 29. desember 2011 #34 Skrevet 29. desember 2011 Fortsatt ingen el her Fikk tidenes mest negative test resultat i dag, 15 dager ut i syklusen på normalt 28 dager Jeg er rimelig lei meg nå. Gleder meg til å bestille GU time på mandag. Ser ut som jeg har noe slikt som anovulatoriske blødninger dersom det stemmer at jeg ikke har el hver måned. Jeg tror ikke det er PCOS, ettersom jeg har normal behåring og er slank, har ganske regelmessige blødninger og (sett bort ifra et par sykluser med flere uker forinket/for tidlig blødning, samt noen dager + - relativt ofte siste året. Faen!! Vi har sex fordi vi vil, og ikke fordi vi må nå da, DET er positivt
Babysyk85 Skrevet 30. desember 2011 #35 Skrevet 30. desember 2011 Hei hei! Bare titter raskt innom. Er hos svigers i siste del av julen, og her er det masse folk. Litt skummet å være her inne i tilfelle noen ser meg.... Ingen som vet at vi prøver, og det vil jeg ikke at de skal vite heller, da blir det bare mas!! Vi har vel tatt det litt som det kommer denne gangen. Har ikke vært like lett å få lagt inn aksjer med så mye familie rundt, men vi har da klart det et par ganger.... hihi. Tror egentlig EL har vært, men tappen er fortsatt åpen, så håper vi får til noe i natt også. (Må vel snart dra han i seng nå....) Virker som det er mange av oss som har litt "pause" denne gangen. Syns det er litt deilig. Samtidig så tror jeg at jeg lurer meg selv til å tro at jeg har pause. At "det som skjer det skjer". Men har en følelse av at jeg kommer til å bli mer skuffet denne pp, fordi jeg liksom tror at sjansene er større nå siden jeg ikke stresser (noe jeg helt sikker gjør allikevel). Men håper jo at dette gir utslag i masse positive tester om ca 2 uker:)
Babysyk85 Skrevet 30. desember 2011 #36 Skrevet 30. desember 2011 Litt usikker på EL. Tror egentlig den var mandag eller tirsdag, men siden tappen fortsatt er åpen, kan det hende den ikke har vært. Blir aldri helt klok på det. Setter meg opp på torsdag jeg Mandag, 09.01 - Dossa - ********** Tirsdag, 10.01 - ********** Onsdag, 11.01 - LilleFie ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 - Renate - Tessy - Julestrømpa - Babysyk ********** Fredag, 13.01 - Gutt04+Gutt10+2012? ********** Lørdag, 14.01 - ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp *******************
Hali Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #37 Skrevet 30. desember 2011 Ferdig med EL for denne gangen (igår, på dag 20). Da kan jeg ta en velfortjent helg!!! Nå er det bare å vente og se!! Lykke til videre alle sammen God helg og godt nytt år!!
Bonanza Skrevet 30. desember 2011 #38 Skrevet 30. desember 2011 Hei igjen Hali; du husker bra du;-), jo er 4-5 dager over ikm. Kjøper vel test i dag tenker jeg, har blitt så innmari lurt i de andre 4pp at jeg tenkte at DENNE gangen skal jeg ikke teste før langt over ikm!! Har testet på ikm dagen de andre gangene, fått negativ, og tanta har kommet få timer etterpå. Det har ikke slått feil liksom. Lykke til til deg og dere andre jentene på tråden her;-)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. desember 2011 #39 Skrevet 30. desember 2011 Ferdig med EL for denne gangen (igår, på dag 20). Da kan jeg ta en velfortjent helg!!! Nå er det bare å vente og se!! Lykke til videre alle sammen God helg og godt nytt år!! Spennende!!!
Hali Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #40 Skrevet 30. desember 2011 Hei igjen Hali; du husker bra du;-), jo er 4-5 dager over ikm. Kjøper vel test i dag tenker jeg, har blitt så innmari lurt i de andre 4pp at jeg tenkte at DENNE gangen skal jeg ikke teste før langt over ikm!! Har testet på ikm dagen de andre gangene, fått negativ, og tanta har kommet få timer etterpå. Det har ikke slått feil liksom. Lykke til til deg og dere andre jentene på tråden her;-) Masse lykke til med testing!! Håper du får positiv test
Tessy Skrevet 30. desember 2011 #41 Skrevet 30. desember 2011 Da tror jeg el har vært på besøk her også så da er det bare å vente da... Lykke til alle sammen! Blir spennende å se hva det nye året bringer:) Vi har fått lagt in aksjer hver kveld så bør være godt oppsatt hvis det er meninga å få en spire nå...har ikke trua, men vi får se.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. desember 2011 #42 Skrevet 30. desember 2011 Mange som har IKM 12. januar ser jeg De fleste av oss faktisk! Bruker dere å teste før IKM, eller klarer dere å vente?
Hali Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #43 Skrevet 30. desember 2011 Denne gangen tror ikke jeg tester før ETTER IKM dagen. Har dessutten ingen tester liggende denne pp - og det er jo likegreit.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. desember 2011 #44 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har bestilt tester på nettet for første gang, og synes det egentlig er litt skummelt å skal ha 20 tester liggende, er redd de er borte i løpet av noen dager... Haha! Men tenkte å prøøøøøve å vente til den 12. Da er det lønningsdag og kan ta med meg familien min ut å feire om den er positiv
Hali Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #45 Skrevet 30. desember 2011 Forrige pp hadde jeg 11 tester liggende, men de forsvant i løpet av en kort uke :/
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. desember 2011 #46 Skrevet 30. desember 2011 Er godt og høre at jeg ikke er alene om å være en testoman! Jeg tester også selvom jeg er gravid. Må liksom være sikker!
Tessy Skrevet 30. desember 2011 #47 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har bestemt meg for å ikke teste før ev etter ikm.... Blir så tullerusk av denne prøvingen;) hehe
Dossa :) Skrevet 30. desember 2011 #48 Skrevet 30. desember 2011 Jeg skal ikke teste før etter IKM har 20 tester som ligger i skuffen på jobben og de har faktisk ligget der noen måneder allerede. Viljestyrke det har jeg Blir spennende å se hvor mange av oss som er heldige håoer jo at alle får en positiv test
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. desember 2011 #49 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har bestemt meg for å ta EN test den 9., viser den negativt venter jeg til IKM den 12.
Ønsker3gull Skrevet 31. desember 2011 #50 Skrevet 31. desember 2011 Oj. Jeg melder meg på her visst jeg. Trodde jeg skulle ha EL neste uke, men fikk vondt i magen ikveld( får alltid vondt i magen under EL, men aldri under mens).. og tok en test. Tenk, den er positiv!! Så dermed har jeg vel IKM den 14.januar allerede da, stemmer det jenter? Mandag, 09.01 - Dossa - ********** Tirsdag, 10.01 - ********** Onsdag, 11.01 - LilleFie ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 - Renate - Tessy - Julestrømpa - Babysyk ********** Fredag, 13.01 - Gutt04+Gutt10+2012? ********** Lørdag, 14.01 -ønsker nr.3 i 2012 ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp *******************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå