Hali Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 (endret) Tenkte vi kunne lage en ny tråd; ny forum design = ny tråd Jeg finner knapt den andre pga de rare tegnene. Så da må vi òg lage en ny ikm-liste (kopier og så skriv deg på): Mandag, 09.01 - - ********** Tirsdag, 10.01 - - ********** Onsdag, 11.01 - - ********** Torsdag, 12.01 - Hali - ********** Fredag, 13.01 - ********** Lørdag, 14.01 - ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp ******************* Endret 22. desember 2011 av Hali
lykke73 Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Mandag, 09.01 - - ********** Tirsdag, 10.01 - - ********** Onsdag, 11.01 - - ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 ********** Fredag, 13.01 - ********** Lørdag, 14.01 - ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp ******************* Hallo, syns det var så mye nytt her, vet ikke helt hvordan man finner frem:-) Tror nok ikke jeg blir så aktiv denne perioden, da jeg reiser bort 1. juledag. Men det blir spennende å se om det er noe som skjer når man kan slappe helt av...
Fiemamma Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Jeg får ikke til å kopiere og lime inn!? Arghh!
Babysyk85 Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Mandag, 09.01 - - ********** Tirsdag, 10.01 - - ********** Onsdag, 11.01 - - ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 ********** Fredag, 13.01 - ********** Lørdag, 14.01 -Babysyk85 ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp ******************* Jeg aner ikke når jeg har EL, så da setter jeg meg opp på lørdag. Ikke helt sist og så er det bedre å flytte seg framover enn bakover om det ikke skulle stemme.... LilleFie, det er bare å kopiere på vanlig måte, så må du ta bort noe, kommer med litt ekstra....
Fiemamma Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Jeg merker, trykker kopier, men når jeg skal lime inn så går det ikke, "lim inn" på menyen er lys grå (slik som alt som ikke går an å trykke blir). ååååååhh!
Dossa :) Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Jeg skriver via mob og får ikke limt meg inn på lista. Pc'n er ikke tilgengelig. Jeg har IKM den 9 januar. Kan en av dere herlige jenter skrive meg på lista :) Takk Nå er alt gjort. All vaskinga og handlinga er unna gjort. Ribba står i ovnen og det lukter så godt *nam* Besøket vårt har kommet og de skal være til første juledag. Bare koselig det men jeg er i min fruktbare periode og skulle gjerne lagt inn noen aksjer Nå fikk vi gjort det på formiddagen idag og får nok inn en dose til i løpet av de neste dagene Prøver å ikke tenke på at EL nærmer seg men det er da jaggu ikke lett Denne runden får bare gå som den går. Vi koser oss når vi har lyst og tid, deilig at det ikke er sexplikt i disse juletider Kanskje med litt flaks så blir det en spire på meg Ha en riktig fin lillejul aften jenter :)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Om syklusen min er vanlig på 4 uker, har jeg IKM 12. januar, men tørr ikke å forvente noe før i slutten av januar!! Spennende uansett da, lykke til jenter
Tessy Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 Jeg får det ikke til jeg Heller....hehe Jeg har også ikm ca 12. Jan men vet ikke helt sikkert siden syklusen var Helt på bærtur sist gang men vært stabil ellers, så jeg går ut fra stabil, så får vi bare se...gjør ingenting for å finne ut av det, men har el slim da... Litt rart egentlig for jeg syns jeg har hatt tendens til slim de siste to dagene, men det må jo være alt for tidlig??! Jaja, uansett så får det gå som det går denne pp:) nyåret byr sikkert på mye spennende uanset!!
Hali Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. desember 2011 Mandag, 09.01 - Dossa - ********** Tirsdag, 10.01 - ********** Onsdag, 11.01 - ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 - Renate - Tessy ********** Fredag, 13.01 - ********** Lørdag, 14.01 -Babysyk85 ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp *******************
Hali Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2011 Nå har jeg fått oppdattert listen for de som ikke fikk gjøre det selv Nå jenter, denne uken er vel EL-uken vår. Hvordan går det med alle sammen?
Julestrømpa Skrevet 26. desember 2011 #11 Skrevet 26. desember 2011 Mandag, 09.01 - Dossa - ********** Tirsdag, 10.01 - ********** Onsdag, 11.01 - ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 - Renate - Tessy - Julestrømpa ********** Fredag, 13.01 - ********** Lørdag, 14.01 -Babysyk85 ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp *******************
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. desember 2011 #12 Skrevet 26. desember 2011 Her legger vi inn aksjer så og si hver dag! Ingen dag skal unnslippe, forutenom idag. Siden jeg er så usikker på når jeg har EL, og ikke tar tester, gjør vi det sånn, enn så lenge
Fiemamma Skrevet 27. desember 2011 #13 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har ikm 11.jan, men får ikke til å kopiere osv. Denne pp'n gikk til h for oss, har el i disse dager og kjæresten er ikke hjemme. Krysser fingrene for at den sitter hos dere, så får heller jeg prøve igjen om en måned:) Fortsatt god jul!
Hali Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #14 Skrevet 27. desember 2011 Mandag, 09.01 - Dossa - ********** Tirsdag, 10.01 - ********** Onsdag, 11.01 - LilleFie ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 - Renate - Tessy - Julestrømpa ********** Fredag, 13.01 - ********** Lørdag, 14.01 -Babysyk85 ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp *******************
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. desember 2011 #15 Skrevet 27. desember 2011 Begynner å nærme oss EL nå da jenter!!!! Hvordan er ståa hos dere? Her tar i hverken EL tester eller noe, så vi legger inn aksjer minst annenhver dag!! Syklusen min er litt tullete/lang, så vi får se 12. januar om jeg tester eller om jeg venter enda en uke
Amedillo Skrevet 27. desember 2011 #16 Skrevet 27. desember 2011 Mandag, 09.01 - Dossa - ********** Tirsdag, 10.01 - Amedillo ********** Onsdag, 11.01 - LilleFie ********** Torsdag, 12.01 - Hali - lykke73 - Renate - Tessy - Julestrømpa ********** Fredag, 13.01 - ********** Lørdag, 14.01 -Babysyk85 ********** Søndag, 15.01 - ********* Gravid ********** Inn i en ny pp *******************
Dossa :) Skrevet 27. desember 2011 #18 Skrevet 27. desember 2011 Hali, tusen takk for at du skrev meg på lista snill du Nå er vel EL tida her for oss i denne uka jenter Jeg pleier å teste etter EL rett og slett fordi jeg ikke kjenner på kroppen når jeg har EL. Men denne runden tester jeg ikke. Har lagt inn aksjer på dag 11, 13, 15 og blir lagt en dose ikveld også ;p Er på dag 17 idag og får bare krysse fingra for at vi treffer gullegget denne gangen Denne runden får bare gå som den går. Deilig å ha sex fordi vi har lyst og ikke fordi vi må. Måtte det bli mange positive tester om to ukers tid jenter ;) Det er vår tur nå
Tessy Skrevet 27. desember 2011 #19 Skrevet 27. desember 2011 Ja tusen takk Hali:-) vi har lagt inn aksjer hver kveld utenom første juledag da lar vi så slitene:-P he he nå har el-slimet begynt for fullt og så da regner jeg med at ikm blir ca som jeg forventer. Er vel bare å fortsette med sengekosen da! ykke til jenter, synd at mannen er bort lille fie:( men fortsatt riktig god jul til deg også, og alle dere andre også
Dossa :) Skrevet 28. desember 2011 #20 Skrevet 28. desember 2011 Trist at mannen er borte Lillefie Dere får ta det att når dere ser hverandre igjen Jeg er på dag 18 idag og regner med at EL har vært på besøk. Aksjene er lagt så da gjenstår det bare å krysse fingra for at det blir en positiv test om to ukers tid Ha en fortsatt fin jul jenter
Hali Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #21 Skrevet 28. desember 2011 God morgen jenter! Som nevnt så skulle jeg tempe fra dag 16 til 22 for å være sikker på om jeg har hatt EL, og ikke minst har vært på samme dag, nemlig dag 18. Man kan vel si at jeg er en av de heldige som vet når jeg har EL - kjenner det på kroppen. Men denne gangen har jeg kjent lite i forhold til det jeg pleier. Og jeg tror det har noe med hvilket side EL er på... Denne syklusen tror jeg at jeg har/hatt EL på høyre siden, i motsetning til de andre syklusene mine, hvor jeg har hatt EL på venstre siden. Så alt er annerledes denne mnd/syklus. Pleier å ha EL på dag 18 (det er en regel hos meg) men denne gangen ser det ut at jeg har EL på dag 19 (idag). Så jeg tror: Venstre side = EL dag 18 Høyre side = EL dag 19 Slik var det når vi prøvde på lillemann men aldri tenkt over det, for 70% av syklusene mine kjenner jeg EL på venstre side. Syns det er fascinerende! Når får jeg vente se til imorgen om jeg har hatt EL idag. Og siden vi ikke har lagt inn aksjer siden dag 17, må vi nesten fått gjort idag da
Fiemamma Skrevet 28. desember 2011 #22 Skrevet 28. desember 2011 Hei jenter Mannen min kom hjem i gårkveld, så jeg fyrte av en el-test for å sjekke om det kom noe utslag (har el i dag ift syklus på 28 dager). Testen var negativ, den er også negativ i dag. Brystene er ømme og har hatt vondt i "mensmagen" i helgen, så tror el var for tidlig denne gang, eller jeg har flaks og får den i dagene som kommer. Synes det er rart at brystene er ømme dersom jeg ikke har hatt el enda da, så her er nok løpet kjørt Fikk et lite håp når han kom hjem, men. Jeg heier på dere
Ming82 Skrevet 28. desember 2011 #23 Skrevet 28. desember 2011 Hei jenter Min el. kom en uke for tidlig denne syklusen. Jeg var hos gyn den 22. og fikk se eggsekken min, gyn sa han tror at jeg ville få eggløsning den 24. Fikk beskjed om å gå hjem og har sex Jeg er allerede på 5 dpo, jeg hører da til ikm uke 1. Men tror jeg henger her litt jeg da Lykke til jenter
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 28. desember 2011 #24 Skrevet 28. desember 2011 Så spennende da Cornflake Gi beskjed når du tester deg da Gleder meg til det er vår tur til å teste for fullt. Jeg merker aldri når jeg har EL, ingen spesielle symptomer jeg legger merke til iallefall
**venter** Skrevet 28. desember 2011 #25 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har gått hele jula med elslim. Skikkelig ekkelt, varme, store selskaper med slissete truse. Må jo dusje flere ganger i døgnet gitt (sorry ekle detaljer).. Så el har vært her, jeg har hverken startet på p-piller eller tatt folat, men tror vi heller tar det som det kommer. Vi er vel litt der. Lykke til dere alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå