Hobbiten Skrevet 22. desember 2011 #1 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvor er Småtroll 0-1 år??? jeg finner den ikke..... Var mye bedre før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 22. desember 2011 #2 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei! Jeg så du fant ut av det :-) Vi har nå vært litt mer konsekvente med å legge forumene som har med baby å gjøre under Din baby, det er derfor du ikke fant den her inne på Barn i magen. Det går forhåpentligvis kjappere å finne frem til de faste forumene dine når du har blitt litt mer vant til det nye utseendet vårt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolly Skrevet 22. desember 2011 #3 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg er veldig enig at dette var rotete! Jeg finner ikke min egen side, hvor jeg kan se hvor langt jeg er på vei og hva som vil skje i den uken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junimom Skrevet 22. desember 2011 #4 Del Skrevet 22. desember 2011 Enig at dette var rotete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 22. desember 2011 #5 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei Lolly! Det er ikke så rart du ikke finner den, for den har tatt en liten midlertidig pause.. Etter planen skal den være på plass igjen i løpet av romjulen! I mellomtiden så ligger den hele og fulle oversikten over alle svangerskapets uker her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/article545598.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Con Skrevet 22. desember 2011 #6 Del Skrevet 22. desember 2011 Greit at terminklubber er her og barselgrupper på DB. Men hva med vogn og utstyr, nå er vel det flyttet over til DB, men det er jo veldig relevant for oss gravide å få tips av de erfarne mammaene på hva som funker? Det går ikke an å ha noen forumer felles lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Divine85 Skrevet 26. desember 2011 #7 Del Skrevet 26. desember 2011 Utruleg rotete sider her no!! Finn ikkje småtroll 0-1 eg..ingenting anna heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 solskinnsbarn :) Skrevet 26. desember 2011 #8 Del Skrevet 26. desember 2011 Enig i at dette ble uoversiktelig. Prøver å finne andre nettsteder som kan fungere like bra som denne gjorde før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnolia (nr 2 på vei) Skrevet 26. desember 2011 #9 Del Skrevet 26. desember 2011 ja, det var ikke noe veldig logisk oppsett på de nye sidene...? Man "leter seg litt ihjel" uansett hva man ser etter..... En viktig del av webdesignet er jo også at man skal lett finne frem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå