Gå til innhold

Jaggu, dette er et forum som har henta mye inspirasjon fra diskusjon.no, ser jeg.

Anbefalte innlegg

Som for så vidt ikke behøver å være så veldig negativt. Er rimelig tilpasningsdyktig, sjøl om det er mye negativt jeg kan ta tak i her. For det første får jeg avsmak over hvor lite brukervennlig dette er - man kan ikke bestemme om folk skal få se siste innlegg eller ikke? Det hopper jeg ikke i taket for, men flott om folk ønsker å ta stalking til et nytt nivå. Ingen brukersensitivitet? Kan ikke slette profilen sjøl, om man ønsker? Slitsomt med bilder og signaturer, og sjøl om det sies å være en vanesak, kommer jeg aldri dit. Unngår utelukkende forum som har dette, derfor diskusjon.no heller ikke er på favorittlista, de har samme opplegg, bare litt bedre.

Rotete måte å finne fram i forum,snakk om å navigere seg fra nordpolen og tilbake for å finne ting, og ikke minst, 15 innlegg per. side? Det positive tidligere var at man kun kunne trykke ctrl + f og søke opp orda man ville, og så scrolla man raskt ned til det.Nå må man kanskje gjennom 500 sider før man kommer fram til det ene sitatet man leita seg ihjel etter.

Ikke minst blemma med at anonyme ble avslørt. Kanskje blir jeg det og nå? Det går greit :-). Det kan sjølsagt skje, vil dere si, men det SKAL IKKE skje. Uansett.

Og sjøl om jeg benytter meg av redigeringa, er den tragisk. Garantert mange usaklige debattinnlegg som blir endra og fjerne framover, ja.

Se positivt på det - dere fikk det som dere vil, men absolutt ikke alle forumbrukere.

Jeg kan leve med det, da får diskusjon.no ei mer aktiv kjerring. ;-)

Gratulerer med nytt forum, dere er vel i det minste fornøyde.

Endret av Aneღ B+R+O.M. ✿

Fortsetter under...

Heidu!

Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss - vi har engasjerte brukere, og det er kult! Det er bare ved å lytte til dere vi kan bli bedre.

Alle endringer gjør vondt, og vi har fått en del negative tilbakemeldinger i dag - men heldigvis også en hel del positive. Jeg aner vel et øøøøørlite snev av ironi i gratulasjonen din der til slutt, men ja: Vi er fornøyde. Vi har fått et nytt og moderne forum, som legger til rette for at brukerne selv kan velge mer hvordan de vil bruke det.

Det vi ikke er Så fornøyde med, er at vi hadde litt hikke i overgangen. Det gjorde blant annet at det tok litt lang tid før vi fikk opp alle snarveiene som skulle gjøre forumet enkelt å bruke. Dermed var det mange som ikke fant frem til det de ville ha, som skapte en del irritasjon. Vi er selvsagt heller ikke fornøyd med at det en kort periode var mulig å se hvilke nick som lå bak anonympostinger, men vi fikk i det minste rettet feilen fort (på under fem minutter) da vi ble oppmerksomme på den. Vi vil ikke at dere skal være i tvil om at anonymiteten deres har veldig høy prioritet hos oss!

Foruminnleggingen gir oss også muligheten til å være mer fleksible med tanke på funksjonalitet. Det betyr at vi kjapt kan gjøre endringer hvis vi ser at det er noen deler av siden som ikke fungerer optimalt. For eksempel dette med redigering: Om debattinnlegg blir redigert på opp og ned i mente sånn at tråder blir uforståelige, kan vi velge å stenge den muligheten - evt tidsbegrense den. Om det blir nødvendig, får vi vente og se.

Når det gjelder signaturer, så kommer det ganske snart mulighet for at du kan skru av visningen av den. Så kan de som vil ha signaturer ha det på, mens de som ikke vil se dem kan slippe. Vi har også høyt på priolisten å gjøre det mulig å slette profilen sin. Inntil det er på plass, er det bare å sende en epost til forumansvarlig Elin ([email protected]), så sletter hun profilen. Hun er et olja lyn, så det skjer kjapt ;-)

Det kommer til å skje en del flere endringer her inne også fremover, litt sånn pø om pø når vi ser hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Jeg synes teamet vårt har gjort en veldig god jobb med omleggingen - og vi kommer også i fremtiden til å strekke oss for å bli bedre.

Så fortsett med å sende oss meldinger om hvordan dere vil ha det, så er planen at ALLE skal bli fornøyde!

Hei,

Takk for langt og fint svar, det er ikke så verst. Blir overtidsbetaling på dere i dag, ja? Får prøve å få lagt over litt ekstra layoutjobbing på røde dager framover, så håver det inn litt ekstra til romjulssalget.

Nei, ikke alle endringer gjør vondt, tvert imot. Det fins alltid noe mer positivt. Synes for så vidt layouten i seg selv er ganske fin, og jeg liker fargene, sjøl om jeg synes det å lage et innlegg er mer slitsomt nå, enn før. Ikke minst er det supernegativt at det kommer flere sider med innlegg, framfor at alle innlegga på ei tråd holder til på samme side. Det er det eneste som får meg til å sende mail til det olja lynet og få sletta brukeren, for det er slitsomt. Kommer aldri til å like det, for det er det jeg har hata med alle forum jeg hittil har frekventert, og det er ikke reint få.

Ikke et lite snev av ironi, gratulasjonen kommer fra hjerterota. Sjøl om jeg ikke er overbegeistra over alt sjøl, er jo sikkert dere det. Ikke alle som ønsker å kjøpe pannebånda jeg prakker på unga, fordi jeg har lagd dem sjøl, men stolt og fornøyd er jeg allikevel over resultatet.

Flott at mulgiheten for å skjule signaturer kommer, det skal jeg benytte meg av fra sekundet sjefsrotta ordner det.

ALLE kan ikke bli fornøyde, sjølsagt. Men dere bør i det minste gjøre noe med de hersens sidene, for et ork å bla seg slik. Sjøl på Ebay kan man velge å se 200 produkter per. side, og de hadde ikke solgt så bra til meg som de gjør hvis ikke.

..om ikke annet fikk vi oss litt gratis overtidssushi og mengder med brus og sjokolade ;-)

Det er forresten ikke noe problem å se litt nærmere på antall innlegg per side - vi venter til siden har "satt seg" litt hos brukerne og så kan vi se mer på bruksmønstre og hva som fungerer best. Ikke alle var overbegeistra for å scrolle milevis heller, fikk vi beskjed om.

Så at vi skal gjøre noe mer med de hersens sidene, det kan du stole på!

Skulle gjerne for øvrig hatt bildeopplasting på plass her, så jeg kunne sett pannebånda du prakker på ungene ;-)

He he, godt dere får noe å meske dere med i natta. Det høres passelig lovende ut, jeg blir nok sittende fast i sidene framover, må jo se om det kan fungere greit, og om bønnene kan bli hørt. Folk har forskjellige meninger, men det sier seg sjøl at det beste er å ikke ha flere sider. :-) Ikke alle veit like bra.

Får prøve å bruke romjula på tilvenningsprosessen, familie og pannebånda. :-) Bare å legge inn bestilling, kan du tru.

God jul og god natt. ;-) Ble jaggu litt mer positiv av hyggelig svar.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...