Gå til innhold

Uffda! Stakkars lillepia mi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillepia klarte å snuble og slå hode sitt i stuebordet rett før hun skulle legge seg. Fallet var såpass kraftig at vi ventet litt med å legge henne, men hun virket fin. Ser bare ut som om hun kommer til å få seg en kraftig blåveis.

Men etter ca to timer klarte hun å spy ned hele sengen. Siden hun har falt valgte vi å ringe legevakta i tilfelle hjernerystelse, men pappan har vært hjemme i dag pga løs mage og oppkast så det kan jo være det også.

Etter en lengre samtale med legevakta ble vi enig om at hun skal vekkes hver andre time i de neste 12 timene i tilfelle hjernerystelse. Selv om de tror det er stor sansynlighet for omgangssyka.

Så nå sitter jeg å venter på å vekke henne første gang før jeg skal legge meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Huff, stakkars lita! :( Skummelt det der, og man blir jo så redd!

Gikk det bra med henne? Håper det! :)

Skrevet

Uff, er så vondt når de detter og slår seg, og særlig når det er hodet:/ Heldigvis tåler disse små slike slag godt, men det er lurt og passe litt ekstra på ja........håper det går fint med dere:)

Skrevet

Jada alt gikk bra. Det ble en lang natt for mor og far med mye vekking. Men hun var blid og fornøyd dagen etter. Snakket med farmor dagen etter og det kan ha vært for mye pepperkakedeig i tillegg :) de hadde bakt pepperkaker.

Hun spydde ikke noe mer og var i kjempeform dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...