Ringfinger Skrevet 2. januar 2012 #101 Skrevet 2. januar 2012 Mandag, 2.1.12: - Ireyna, 26 år, 17.pp, Nytt år, nye muligheter - Cayenne72, 7. pp. Vil ha tredje troll i 2012!!! ********** Tirsdag, 3.1.12: - Mes, 2 pp... tenker det passer med nr 3 nå... ********** Onsdag, 4.1.12: - Høytoppåfjellet, 4.pp. (mulig ikm 6.1.12) - ønsker ny spire, 10 pp. -anepau, ønsker stort en tredjemann, 5 pp ********** Torsdag, 5.1.12: -Høne_pøne, 3pp, søker småtroll nr. 3:) - romheg<3mammas skatt<3 4pp 1SA - stineskj, 6pp prøver på nr 1, håper det skjer snart! -Yasmin<3hvor.e.du.lille.spire<3 ********** Fredag, 6.1.12: - ********** Lørdag, 7.1.12: - Ariel_86, 10pp, *venter i spenning* - politifrua, 1pp, prøver på nr 2 - Amaryllis ☆ (mulig ikm 08.01.12) - Ringfinger 24 år, ca 36 pp. kjøpte cb-digital monitor denne pp. spendt! - Tessy, prøver på nr 2! Ingen tiltak denne mnd annet en aksjelegging når vi føler for det:) 2pp ********** Søndag, 8.1.12: - ***************************** <3 Gravid <3 **************************** Thalia's mamma Høne_pøne
**Cayenne** Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #102 Skrevet 2. januar 2012 Da har jeg testa - blendahvit! Ikke morgenurin, da, men får jeg heller ikke gjort siden jeg er oppe hver natt med mini for tiden og må gå på do da, omtrent midt på natta. Men fortsatt uggen, stikninger, rød i toppen, svimmel. Hvor stor er sjansen for å være gravid, tror dere? Ikm kan være alt fra i går til senest i morgen, (tror jeg...) Eller er dette PMS???
Ønsker3gull Skrevet 2. januar 2012 #103 Skrevet 2. januar 2012 Cayennne72- ha troen i et par dager til. Hadde tatt en test imorgen hadde jeg vært deg, og så annenhver dag etter deg denne uken. Hadde jeg gjort da, så hadde jeg holdt motet oppe de dagene jeg ikke hadde testet, og ventet spent på neste dag.. he, he.. Idag har jeg vært helt på "rydder´n" jeg da. Nå skal det klargjøres og pusses opp og ryddes i alle kriker og kroker før det eventuelt kommer en baby. Redebygging for fullt.. ha, ha. Gjør jo ingenting, for det trengs alltid en liten ryddesjau. Julen er ute av huset idag idag, og da fortsetter jeg likegodt på andre rom:)) Kan være fint å ha noe å henge fingrene i mens man venter på at man kan begynne å teste om et par ukers tid;)
Ønsker3gull Skrevet 2. januar 2012 #104 Skrevet 2. januar 2012 annehver dag etter DET... var det jeg mente. Gikk litt raskt her;)
**Cayenne** Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #105 Skrevet 2. januar 2012 Takk for oppmuntring, Ønsker nr.3! Hvis ikke jeg er gravid er det noe seriØst galt, har nå fått tett nese og nyser i ett uten å være det minste forkjØlet, og i stad da jeg var på toalettet og trodde tanta hadde kommet hadde det i stedet kommet en bØtte med utflod! (Sorry detaljer!) Puppene holder på å sprenges, så har liksom alle symptomer. Noen som vet hvor vanlig det er å teste positivt etter ikm?
lille +gutt Skrevet 2. januar 2012 #106 Skrevet 2. januar 2012 Hei cayenne Litt samme her Men jeg er ofte på overtid da bortsett fra at i dag er den lengste på overtid. Tror hele tiden at tanta er på vei men det er kun utflod. Har heller ikke testet på morgen urin, kun en på formiddag/dag, siden jeg har snudd litt på døgnet i jula. Hadde el 18 des så den skulle vel være om hjørnet. Men har hørt om mange som tester positivt sent. Denne mnd velger jeg ikke å tenke så mye på det. Går som regel på overtid og blir så skuffa hver gang, så nå er det ny teknikk på gang Lykke til med testinga Flere som er på overtid her?
Ønsker3gull Skrevet 2. januar 2012 #107 Skrevet 2. januar 2012 Jaaaa.. håper det går veien nå Cayenne72!! Dette høres unektelig veldig ut som at du er gravid, om jeg får lov å si det uten å skape altfor store forhåpninger;) Sprengte pupper er et så klart tegn som mulig??!! Hadde du forresten metalllukt under el Cayenne72? jeg lukter metall av oppvaskmaskinen og av katta, og klagde over det høylydt isted.
stch85 Skrevet 2. januar 2012 #108 Skrevet 2. januar 2012 Ja, da er det 3 dager til ikm, og de ømme puppene er på plass, akkurat som de pleier å være hver måned... så da regner jeg med at tanta er rett rundt hjørnet.
Eliane Skrevet 2. januar 2012 #109 Skrevet 2. januar 2012 Mandag, 2.1.12: - Ireyna, 26 år, 17.pp, Nytt år, nye muligheter - Cayenne72, 7. pp. Vil ha tredje troll i 2012!!! ********** Tirsdag, 3.1.12: - Mes, 2 pp... tenker det passer med nr 3 nå... ********** Onsdag, 4.1.12: - Høytoppåfjellet, 4.pp. (mulig ikm 6.1.12) - ønsker ny spire, 10 pp. -anepau, ønsker stort en tredjemann, 5 pp ********** Torsdag, 5.1.12: -Høne_pøne, 3pp, søker småtroll nr. 3:) - romheg<3mammas skatt<3 4pp 1SA - stineskj, 6pp prøver på nr 1, håper det skjer snart! -Yasmin<3hvor.e.du.lille.spire<3 ********** Fredag, 6.1.12: - ********** Lørdag, 7.1.12: - Ariel_86, 10pp, *venter i spenning* - politifrua, 1pp, prøver på nr 2 - Amaryllis ☆ (mulig ikm 08.01.12) - Ringfinger 24 år, ca 36 pp. kjøpte cb-digital monitor denne pp. spendt! - Tessy, prøver på nr 2! Ingen tiltak denne mnd annet en aksjelegging når vi føler for det:) 2pp -snartmamma?1sa , veldig klar for at denne skal sitte etter en sa tidlig i høst.. ********** Søndag, 8.1.12: - ***************************** <3 Gravid <3 **************************** Thalia's mamma Høne_pøne
Eliane Skrevet 2. januar 2012 #110 Skrevet 2. januar 2012 Gratulerer så mye til dere som har testet positivt! Håper det slår til her også snart! Noen som har noe erfaring med a1 testene forresten?
**Cayenne** Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #111 Skrevet 2. januar 2012 Ønsker nr 3: JA - jeg hadde metallsmak (ikke lukt) noen dager etter el. Varte noen få dager. Hvordan går det med deg? Når har du ikm? Amaryllis: Jeg får aldri positiv med de digitale el-testene, og bare nesten positiv med de vanlige. Har el hver mnd likevel (har målt progesteron = 35). Har man mensen hver mnd har man nesten helt sikkert el hver mnd. Ellers har jeg vært på trening og prØvd å riste ut den forbaska tanta, men ingen tante kom. Deilig å trene iallfall! Noen uker siden sist pga diverse sykdom i heimen. Og så har jeg kjØpt en RFSU-test til i morgen tidlig hvis jeg ikke må opp i natt, de er visst supersensitive. 1 dag over ikm om ca en time...
**Cayenne** Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #112 Skrevet 2. januar 2012 PS. Lykke liten og Ønsker nr.3: HØres jo ut som det er bra håp for dere, da!
lille +gutt Skrevet 3. januar 2012 #113 Skrevet 3. januar 2012 Hei mistet litt håpet i dag jeg siden jeg testet nå nettopp og den fremdeles var negativ på disse strimlene. Første mnd jeg bruker de og kjenner jeg har problemer med å stole på de( det er jo bare papir liksom Det kom derimot en strek på andre siden av den hvite linjen, ikke på den siden den skulle være på men. MEn tror nok ikke jeg er gravid.
Ønsker3gull Skrevet 3. januar 2012 #114 Skrevet 3. januar 2012 Cayenne72- jeg har ikm den 14.jan. Altfor leeeenge til;) Har du testet noe mer om du er gravid?
**Cayenne** Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #115 Skrevet 3. januar 2012 Testet i dag tidlig, ja - negativ nå også. Ingen tegn til tanta heller, og fortsatt småkvalm etc. etc. Skjønner ingenting. Satser på at jeg bare har effektive nyrer - da kan man teste positivt sent Men nå tester jeg ikke mer før til helga. Har ikke billigtester. Andre som har testa?
Ønsker3gull Skrevet 3. januar 2012 #116 Skrevet 3. januar 2012 Kanskje lurt det.. å vente noen dager. Spennende:)
mammas skatter <3 Skrevet 3. januar 2012 #117 Skrevet 3. januar 2012 her er det blendavite tester. bare jeg som ser usynlige streker. så no har jeg bestilt eggløsningstetster for å lete etter na EL. veldi mye murringer denne pp. gikk også på slimhinneløsende tabletter for bihulebetennelse, så har en sinnsyk utflod denne pp. vart også spådd her en dag. anbefalte å få hjelp med pergo og ovitrelle. så tenkte d kansje var lurt å teste ut eggløsningstester for å se om jeg har EL.
Høytoppåfjellet Skrevet 3. januar 2012 #118 Skrevet 3. januar 2012 Jeg tester bare negativt jeg også! Tok en test senest i går morges. Det er så frustrerende! Jeg går å teller dagene frem til jeg kan teste og når dagen endelig kommer er jeg Så utrolig klar for at det skal skje noe! Men det skjer jo aldri noe og dagene bare dras lenger og lenger ut, og så kommer mensen. Akk.. Jeg beundrer virkelig dere som har prøvd så lenge og som fortsatt holder motet oppe! Jeg suger på å holde motet oppe :/
**Cayenne** Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #119 Skrevet 3. januar 2012 Jeg vurderer også å gi opp om det ikke skjer noe nå Uansett har jeg jo en mann som ikke er så gira akkurat Og det var dagens klagesang!
Ringfinger Skrevet 3. januar 2012 #120 Skrevet 3. januar 2012 vell.... dagene kan ikke gå fort nok! jeg vil ha lørdag... Nå!! har tilogmed satt med opp som ekstravakt på jobb bare for at tia forhåpentligvis skal gå litt kjappere... hehe.. er det det man kaller desperat? har sååå lyst til at det skal klaffe denne mnd. hadde vært det beste nyttårsønske som var blitt gått i oppfyllelse!
lille +gutt Skrevet 3. januar 2012 #121 Skrevet 3. januar 2012 Hvor mange dager er dere på overtid da? fikk et rart svar på min g test nå. Fremdeles negativ men en strek på andre siden av den hvite linja (eller nesten oppå den linja). Testen er av den one step
**Cayenne** Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #122 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er en dag på overtid, dvs. jeg trodde jo egentlig el kom enda tidligere siden jeg observerte el-slim allerede på dag 8. Men i dag er jeg iallfall på dag 31, og har aldri lenger syklus enn det. 29 forrige pp. Kan dessverre ikke hjelpe deg med det test-svaret der, Lykke Liten... Smart av deg med ekstravakter, Ringfinger Jeg jobber uheldigvis foran en pc, så vanskelig å konsentrere seg. Skulle ønske jeg hadde en mer fysisk jobb i disse dager!
Ringfinger Skrevet 3. januar 2012 #123 Skrevet 3. januar 2012 hehe, ja, håper på å finne på mye morro i dagene som kommer;) blei forresten spørt her i gårkveld av en pasient jeg har... (psykisk utv. hemmet) "hvorfor har ikke du unger da Ringfinger?" hva svarer man på dette?! han er jo ikke så "god i hodet" at han skjønner at sånnt spør man ikke om, men lissom... fikk rodd meg bort ved å si at han måtte snakke med samboeren min og at det ikke har kommet noen stork til oss (men han er veldig inneforstått at man må ha sex og med egg og sæd og hele pakka.) så han begynte jo med at man måtte ha en eggcelle og en sædcelle og "smack" (klappe i hender) så skjer det en baby.. da var vi jo over på et annet tema sånnsett for han glemte det jo, og vi fikk rodd den i land, men hva svarer man til andre som spør!?
lille +gutt Skrevet 3. januar 2012 #124 Skrevet 3. januar 2012 Jeg jobber med barn så får også dette spm ganske ofte. pleier å svare med at noen får barn tidlig og noen får dem sent siden man først må finne noen å elske. Det forstår de godt og slår seg til ro med. Kanskje dette fungerer hos deg også ringfinger
Ringfinger Skrevet 3. januar 2012 #125 Skrevet 3. januar 2012 hehe, ja, men han vet jo at jeg har mann:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå