Ariel_86 Skrevet 9. januar 2012 #201 Skrevet 9. januar 2012 Takk for svar høne_pøne:) denne tanta kom i ettermiddag:(
Indigo 08-10-13 Skrevet 10. januar 2012 #202 Skrevet 10. januar 2012 Hei jenter! Denne er vel lagt død nå, men tenkte å oppdatere en siste gang. Snakket akkurat med legekontoret, og hcg prøver som ble tatt forrige onsdag og fredag (hadde ikm på torsdagen imellom de to dagene) var på 58 og 128. Med andre ord fine verdier, akkurat som de skal være:) (Fikk tatt disse prøvene fordi jeg har hatt en exu tidligere, og prøvesvar ville avdekket om det samme hadde skjedd igjen...) Lykke til i neste pp dere som fikk tanta, skal heie på dere og titte innom. Dere andre gravide, vi sees på 1. trimester:)
**Cayenne** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #203 Skrevet 10. januar 2012 Høne pøne, har vi egentlig gratulert deg? Husker ikke... Hvis ikke - gratulerer så mye! :) Vi kommer snart etter!
Knerten <3 Skrevet 10. januar 2012 #204 Skrevet 10. januar 2012 Hei Hønepøne:) Gratulerer sååå mye til deg også:) Termin samme dag, så gøy:) Jeg hadde også IKM torsdag... blir spennende hvem som kommer først i mål eller på likt kanskje;) Kjenner så lite symptomer, så litt stressa... tok bkodprøve hcg hos legen idag, men hva bør den være på nå?
Indigo 08-10-13 Skrevet 11. januar 2012 #205 Skrevet 11. januar 2012 Tusen takk for gratulasjoner igjen! Litt panikk første uka, men nå begynner jeg å storglede meg:) Hvordan går det med deg Cayenne? Er mannen med på en runde til? Knerten: Sjekk denne linken ang. hcg: http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single Skal du tilbake for å ta flere hcg prøver? Syptomer: Tja, helt fra rett etter dpo har jeg hatt sinnsykt vonde bryst, det har jeg aldri i syklusen. Nå som ikm er passert kjenner jeg lite til det heldigvis. Ellers KVALM, TRøTT, og hormonell (dvs. blir for irritert, prøver å svelge kameler gjennom hele dagen;), dessuten uggen/løs i magen og oppblåst. Når det er sagt, så er det også veldig normalt å ikke ha symptomer! Ha en super dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå