**Cayenne** Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Gjorde det selv...: Mandag, 2.1.12: - Ireyna, 26 år, 17.pp, Nytt år, nye muligheter - Cayenne72, 7. pp. Vil ha tredje troll i 2012!!! ********** Tirsdag, 3.1.12: - Mes, 2 pp... tenker det passer med nr 3 nå... ********** Onsdag, 4.1.12: - Høytoppåfjellet, 4.pp. (mulig ikm 6.1.12) - ønsker ny spire, 10 pp. ********** Torsdag, 5.1.12: -Høne_pøne, 3pp, søker småtroll nr. 3:) - romheg<3mammas skatt<3 4pp 1SA - stineskj, 6pp prøver på nr 1, håper det skjer snart! ********** Fredag, 6.1.12: - ********** Lørdag, 7.1.12: - Ariel_86, 10pp, *venter i spenning* - politifrua, 1pp, prøver på nr 2 - Amaryllis ☆ (mulig ikm 08.01.12) - Ringfinger 24 år, ca 36 pp. kjøpte cb-digital monitor denne pp. spendt! - Tessy, prøver på nr 2! Ingen tiltak denne mnd annet en aksjelegging når vi føler for det:) 2pp ********** Søndag, 8.1.12: - ********************************** <3 Gravid <3 - **********************************
Ariel_86 Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Cayenne: krysser fingrene for deg:) symptomer er vel veldig individuelt. Når hadde du el? Høytoppåfjellet: takk for innspill:) det var jeg faktisk ikke klar over. Men leste på cb sin el test sist gang at jeg ikke kunne drikke på 4 timer før jeg testet for å få et best resultat som mulig, stemmer dette? Jeg vet lite om sykdommer, men ville bestilt legetime om jeg var deg. Mest sannsynlig er det nok ikke noe farlig, men alltid greit å få sjekket det. Ellers hvordan går det med dere? er dere klare for jul?
**Cayenne** Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2011 Fant ikke helt el, men har mistanke om at det kan ha vært veldig tidlig, allerede på dag 12 kanskje, men kanskje også 13 eller 14. Så jeg tenker 5-7 DPO. Formen har sunket som en dupp de siste par dagene, i tillegg til at jeg har hatt noen anfall av svak kvalme innimellom, men det kan jo ha helt andre årsaker i disse tider! Og så har jeg en tendens til å bli innbilt gravid for tiden. Men det som virkelig er rart er at puppene ikke er ømme/store i det hele tatt! De pleier å føles helt sprengt allerede 3-4 DPO. Hm...
Ariel_86 Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Jeg pleier også å føle meg veldig gravid noen dager etter el. Har aldri blitt gravid før, men lest om mulige symptomer og føler de fleste på kroppen. Oi oi, da er det bare å vente i spenning:) krysser fingre og tær for deg:) klem
**Cayenne** Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2011 Er nok bare tull fra kroppens side igjen... Hvordan ligger dere andre an i løypa?? Litt stille her synes jeg! Dere driver vel og baker og vasker, tenker jeg. Her stapper vi bare bilen full av unger og gaver og setter kursen mot svigers i morgen, så tar det hele ganske med ro:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Æsj, så voldsomt forandra det var her inne nå! Liker ikke!! Men over til noe positivt. Tok en EL-test for en time siden (billigstrimmel), og den var knall positiv. DVS teststrek mye sterkere en kontrollstrek. Så gøy å få positiv test. Første jeg har fått denne prøverunden, er vel på tredje PP. Det som er mest gøy er at jeg kjenner EL er på høyre side. Og dette er veldig bra, siden min venstre eggleder er fjernet. Hadde også EL-slim tidligere idag, men bruker ikke studere det nøye, og synes det er vanskelig å se forskjell på det og aksjeslimet. Men må jo vÆre EL-slim jeg så siden jeg fikk så positiv test ikveld:) Har med andre ord gode odds dersom vi legger noen aksjer ikveld, noe som også var planen;) Fordi nå er alt klart til å feire jul i heimen, må bare på jobb imorgen først.. Så nå slapper vi av, skal spise en pizza og nipper litt vin! Ha en strålende kveld:) Og forresten, hvordan er det når man får positiv EL-test? Da slippes egget iløpet av 24 timer??
**Cayenne** Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2011 Så kuuult med positiv el-test! Tror det er 24-36 timer, ja. Her er det bare en ting å gjøre! Da var det natta her. Alt er klappet og klart for avreise til juleland i morgen etter jobb. Stor juleklem til alle dere søte, herlige, tøffe jenter!
Ariel_86 Skrevet 23. desember 2011 #8 Skrevet 23. desember 2011 Så bra hønepøne:) me like:) bare å kjøre på da:) Jeg fikk aldri testet el denne perioden jeg, men fikk litt tynt slim i dag. Er det el slim? Hvertfall har vi lagt inn aksjer annenhverdag denne uken pluss i dag, så krysser fingre:) God tur cayenne:) Og god jul til dere alle:)
**Cayenne** Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2011 Hvis du kan tøye det mellom to fingre er det el-slim. (Ca 1 cm eller flere.) Les mer om dette på pernille.info. Lykke til! ;-)
**Cayenne** Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2011 Testa nå siden jeg har vært så uggen siden mandag. Fikk en veeeeldig svak strek som endte opp som en synålstrek. Tar ingen gleder på forskudd her, siden jeg har opplevd dette en gang før, og tanta kom som normalt (mulig "kjemisk")....
Smileyone77 Skrevet 23. desember 2011 #11 Skrevet 23. desember 2011 Hei, blir nok her jeg også. har IKM lørdagen 7. januar. er inne i pp2. krysser fingre for IKM og åpner opp for min kjære
Ariel_86 Skrevet 23. desember 2011 #12 Skrevet 23. desember 2011 Så spennende cayenne, jeg håper det klaffer og at det er en liten spire der:) får bare vente å se, kan hende streken er sterkere i morgen? Skal du teste da eller venter du på ikm? Blir lite med aksjelegging nå fremover, begynner med første familieselskap i dag, så er det myye familie de neste dagene. Så da får vi se om det klaffet en av de tidligere dagene vi prøvde:) Velkommen til denne tråden smileyone77:)
**Cayenne** Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 23. desember 2011 Får håpet det har klaffet allerede, da Ariel! Jeg har ikke flere tester, og uansett greit å vente til godt uti romjula. Kan jo fort gå galt så tidlig, særlig i min alder...
Indigo 08-10-13 Skrevet 23. desember 2011 #14 Skrevet 23. desember 2011 Oi, på testing allerede:) Spennende med den streken da! Jeg har kun erfaring med at en strek er en strek. Hvilken test brukte du, og lenge siden du hadde EL? Ja, var så gøy med den positive testen igår. Det verste av alt var at jeg ikke har kommet meg til å starte testen denne pp, og når jeg endelig fikk tatt en test, så var den så knall positiv. Kjente som sagt også litt murring på høyre side. Idag har jeg hatt skikkelig vondt i underlivet. Uvanlig! Kjente mest smerte på høyre side, deretter ble det egentlig like vondt i hele underlivet. Pleier ikke ha så vondt rundt EL.. Er det kanskje tegn på en veldig kraftig EL? Heldigvis gikk det over etter et par timer.. Håper egget graver seg ned på rett sted i så fall. Har opplevd en exu tidligere, og smerten minte litt om dette da:/ Vi fikk i alle fall lagt inn gode aksjer igår, så nå får tiden vise. La inn aksjer på onsdag også, så tenker vi har gjort det vi kan denne pp, og orker ikke stresse mer med det;) Ha en fin jul jenter:) Tiden kommer til å flyge mot ikm skal dere se!!
**Cayenne** Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 24. desember 2011 Jeg får aldri helt positiv el-test, bare nesten like sterk som kontrollstreken. Mange som har det slik. Følg heller med på når du har mest el-slim - da er du mest fruktbar:) Ellers var det nok alt for tidlig å teste for meg - falske synålstreker er visst vanlig med CB-tester. Men er fortsatt uggen, da. Og ingen pms-pupper (skulle vært her for en uke siden). Stor juleklem til alle!
Indigo 08-10-13 Skrevet 25. desember 2011 #16 Skrevet 25. desember 2011 Hvordan går det med dere? Symptomjakt igang her; megevonde bryst og murring. Ellers tror jeg det er for tidlig å kjenne noe mer egentlig. Hadde el på tors;) lenge til ikm, 5. Jan..
BabyMarko Skrevet 25. desember 2011 #17 Skrevet 25. desember 2011 Lurer på om jeg tør å lure meg inn her jeg Har ikm 5 jan... Er i vår 4pp.. Vil så gjerne ha nr 3 <3
Flutili Skrevet 25. desember 2011 #18 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har alltid trodd at man alltid har el 14 dager før man venter mens, men i følge legen min så kan man ha el når som helst i syklus. Noen som har erfaring med dette? Noen som har el tidlig eller seint i syklus?
Gjest anepau Skrevet 25. desember 2011 #19 Skrevet 25. desember 2011 jeg hiver meg på denne tråden.har IKM 4.1.12 og er nå på vår 5pp.jeg ønsker sterkt nr 3.å håper at denne gangen har det gått veien vår.lykke til damer.
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 25. desember 2011 #20 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har fått positiv g-test 2 ganger i dag )) først imorges og i kveld!!! Har ikm først 3.januar å på første forsøk!! ) Hurra! Blir jo aldri til å få sove nå da! )
Ariel_86 Skrevet 26. desember 2011 #21 Skrevet 26. desember 2011 Ønsker ny spire: jeg får el veldig sent, får det ikke før dag 18 ca. Men har også syklus på ca 32 dager:( men tar ca 14 dager fra el til TR kommer hos meg. Thalias mamma: gratulerer såå masse:) hvilken test tok du? Håper det går bra med dere andre også? Går supert her, vært i tre familieselskaper nå, var veldig koselig, men veldig godt å komme hjem til seg selv og slenge seg på sofaen:) Masse juleklemmer:)
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 26. desember 2011 #22 Skrevet 26. desember 2011 Vet ikke hva den heter, men det er strimmel som er kjøpt på billigetester.no tror dem må være kjempe sensitiv for hcg siden jeg testa positivt på tidlig !
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 26. desember 2011 #23 Skrevet 26. desember 2011 Vet ikke hva den heter, men det er strimmel som er kjøpt på billigetester.no tror dem må være kjempe sensitiv for hcg siden jeg testa positivt på tidlig !
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 26. desember 2011 #24 Skrevet 26. desember 2011 Aner ikke hva som skjedde dær. Trykte bare 1 gang
**Cayenne** Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #25 Skrevet 26. desember 2011 Gratulerer såååå mye, Thalias mamma! Jeg løper og kjøper en test i morgen. Har ikm 2. januar, men tror el kan ha kommet unormalt tidlig denne gang, så mulig før. Symptomer: - Kvalm for 9. dag på rad - Metallsmak i munnen - Veldig ømme og vonde pms-pupper skulle vært her for en uke siden, men er fraværende - Veldig tungpusten - Trøtt - Veldig varm og rød i toppen, pleier aldri ha farge i ansikteet på denne årstiden Minner altså sterkt om mine forrige graviditeter, men da kom alt dette på et senere tidspunkt. Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå