Gå til innhold

Er det vits i å ha anonymforum dersom det bare er å sitere, så får en brukeren som er anonym?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klaraklar, du må ikke tulle med sånt - vi sitter med frynsete nerver her :-p

Innloggingsproblemene har vi fått kostet av veien, og det samme med anonymproblematikken.

Nå har vi veldig lyst til å dra krakken bortåt glaset og puste på ei stønn, så får håpe det ikke dukker opp flere spøkelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig... må vi leve med å forholde oss til X antall sider inne i innleggene/trådene??? Hjelpes..... Og hvordan da komme lett ut igjen til hovedsiden til anonymfoumet eller whatever?

Og hva er problemet med å kunne legge svaret under det innlegget en svarer på, og ikke hele tråden? Ikke skyld på plattformen og alt det der. Det gikk før, og da bør det jaggu ikke være verre i dag. Går ikke verden fremover?

Jeg gir opp her snart, og mye av grunnen er hva dere forklarer vil bli fremtiden her.

Dette var et annerledes forum, og jeg likte det pga nettopp det. Nå er dere mainstream og som alle de andre. Og like innviklet og irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke vitsen med å ha et anonymforum når man også kan signere med anonym på alle andre forum. (Eller det vil si, at man skal kunne være anonym, hvis alle feilene er rettet) Da er jo egentlig alle forum anonymforum vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle måten å gjøre det på, ved at nye innlegg kunne dukke opp midt inni en forumtråd, var det mange som syntes var veldig rotete. Den avviker også fra hvordan de aller fleste andre forumer på nettet er bygget opp. Jeg skjønner at det er noen av dere som syntes at nettopp dette var en god grunn til å bruke Din Baby og Barn i magen, men samtidig hadde vi en lang rekke brukere som syntes den løsningen var tungvinn. Vi ser på det sånn at verden gikk fremover, og så bestemte vi oss for å være med ;-)

Ett er sikkert: Det finnes ikke én måte å gjøre det på som alle liker. Vi har fått mange tilbakemeldinger på at det nye forumet fungerer bra, så jeg tror også vi har gjort en del riktig - selv om det er en del som sier de er misfornøyde.

Og så en siste ting: Jeg tror det som skaper et forum er folkene som er her, ikke teknologien som brukes. Vi har veldig mange flotte brukere som støtter hverandre, gir hverandre råd, underholder hverandre og skravler med hverandre. Sålenge vi holder fast ved dét, og tåler at det er litt uvant å bruke et ny forumteknologi nå i starten, så er jeg trygg på at Din baby kommer til å være akkurat sånn dere kjenner det om ikke lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...