Gå til innhold

Er det vits i å ha anonymforum dersom det bare er å sitere, så får en brukeren som er anonym?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det var en kort periode tidligere i dag mulig å få opp nicket til en anonym posting ved å svare på det bestemte innlegget - men det "hullet" tettet vi for noen timer siden.

Jeg vil veldig gjerne ha beskjed om det er noen som fortsatt har mulighet til å se nicket til anonyme postinger på denne måten - for da må vi se på det igjen! Anonympostinger skal fortsatt være anonyme her hos oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er anonyme lenger. Dersom trykker på svarknappen øverst eller velger stor editor og blar ned på siden under Emnesammendrag, står nicket til alle de "anonyme" posterne.

Jeg har haket av for anonym, men du kan se nicket mitt under emnesammendrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

Takk for "tipset", Søskentiljunior???, eller anonym 00.21. (Eller riktigere 23.12) Knis

Dette ser jo ut til å fungere knakende flott! Eller..? Og jeg som var så glad i anonymforumet. Sukk. Selvom dette blir rettet opp i, så er det liksom helt ødelagt for min del.

Hilsen anonym 00.06, selvom klokka var 23.06 når jeg skrev det. Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fikset den feilen nå, men om det fortsatt er noen som får opp nicket bak anonympostinger, vil jeg veldig gjerne ha beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

"Vi har fikset den feilen nå, men om det fortsatt er noen som får opp nicket bak anonympostinger, vil jeg veldig gjerne ha beskjed!"

*Liker* Knis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klaraklar, nå gjenopprettet jeg innlegget ditt som stod som sletta. Bare fordi det stod en GJENOPPRETT-knapp der. Virka det, montro? og om det virka - er det meningen at andre enn en selv skal få lov å slette og gjenopprette innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari

Det var nok en fiffig liten funksjon som har fått litt for mye funksjon :)

Man skal kun kunne slette og gjenopprette egne innlegg, så her er det nok dessverre enda en feil dere oppdaget for oss. Jeg har meldt dette inn til våre utviklere, og så skal de få dette fikset.

Takk for tilbakemelding sug lut og Klaraklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klaraklar

Bare pass på at du signerer med nick, for du kan ikke like verken ditt egen aller andres dersom du er 'anonym'. Eller, dvs, dersom du gjør et forsøk på å være anonym, da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

Prøver forøvrig å lage forumlista på forsiden litt kortere, (dere vet, den lista som er laget for synshemmede som ikke kan lese lange linjer). Jeg huker av så bare navnet på forumet synes, så siden blir noe kortere. Det har jeg gjort hver gang jeg har logget på, men den er fortsatt like lang. Har nå fått strekk og angst i scrollefingeren, og nekter å befatte meg med hva som eksisterer i kjelleren på forsiden noe mer.

Men da er det jo plass til masse fin reklame nedover på høyre siden, da. Det burde dere benytte dere av! Eller, det er kanskje det som er planen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser på dette innlegget(hovedinnlegget), så la jeg det inn som anonym. Men hvem står det at har postet innlegget? Jo, jeg.

Hvor anonym er en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraklar: Hvis du kollapser forumtrådene sånn at du bare ser overskriftene, så skal det bli sånn til du endrer på det igjen. Hvis du opplever at de har endret seg når du går inn igjen, kan det kanskje være at nettleseren du bruker er satt til å ikke godkjenne cookies/informasjonskapsler?

Vi har forresten lagt merke til at de ikke kollapser forumtrådene før siden er ferdig lastet, så det kan også være det som gjør at du må scrolle til fingeren får angst.

Vi har forøvrig ingen planer om å legge inn mer reklame ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari

Denne feilen som dukker opp ved opprettelse av anonyme innlegg var vi ikke klar over. Men nå er den meldt inn,og da skal vi få skikk på denne feilen også.

Takk for at dere gjør oss oppmerksomme på slikt. Anonymitet er jo ganske så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

Da skal jeg sjekke nettleseren min. Skal ikke se bort fra at jeg klarte å stille den inn helt galt ved en anledning nå i høst. :)

Men hva skjer med svarfunksjonene nå, da? På 1. siden på akkurat denne tråden har jeg mulighet til å svare og multisvare på hvert innlegg, men ikke her på trådens side 2. Her har jeg kun mulighet til å svare i denne boksen i bunnen av tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari

Hei Klaraklar,

Siden vi har hatt problemer med "svar" knappen på anonyminnlegg har vi måttet fjerne denne enn så lenge, slik at nå vil man kun kunne svare i svare boksen under. Svare knappene vil komme tilbake når vi har fått kvittet oss med problemen.

Jeg lurer på om de svar knappene du nevner kan henge igjen i chacen din i nettleseren, som vil bety at om du trykker F5 på 1. siden i denne tråden så vil disse knappene forsvinne. Kan du teste ut dette for meg og gi meg en tilbakemelding på om dette evt. stemmer eller om du fortsatt har knappene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

Jeg har ikke trykket på F5 eller gjort noe annet, men det er uansett forsvunnet nå.

Men det er forresten ikke mulig å komme inn på sin egen eller andres profil eller medlemslistene akkurat nå. Det jobbes vel på spreng med de også? Sitter egentlig litt spent og venter på at navnene våre snart skal sjokkblinke ved siden av nicka våre. Hehe, neida, nå erter jeg bare. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...