Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Kjøpte ferske skiver av sylte i dag. Sylta var ikke grå (ala Gilde Julesylte), men noe rosa. Er all sylte kokt? Er det dumt å spise dette? Spiste ei skive før jeg tenkte over det, må er jeg vettskremt. Noen som vet?
Gjest Heartbroken Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Jeg trodde at all sylte ble kokt, men jeg er ikke så veldig husmor av meg, så jeg vet ikke helt sikkert. Men uansett skal det veldig mye til for at du har fått i deg noe skadelig, så bare slapp av:) Da jeg var gravid med mine to eldste (som er tenåringer nå), var det aldri snakk om at man ikke kunne spise spesielle matvarer når man gikk gravid, og jeg hørte aldri om noen som ble syke eller fikk syke barn pga noe de spiste. Når det er sagt, så skal man selvsagt følge myndighetenes anbefalinger når det gjelder kosthold, så selv om jeg ikke visste bedre da, vil jeg selvsagt følge de nå. Men poenget mitt er at du kan slappe helt av, det går helt sikkert bra!
petitt Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har nå spist julesylte - fader, det får være måte på alt som er så farlig for oss som er gravide. Jeg er en dag over termin og babyen har det helt strålende i magen - selv er jeg frisk som en fisk så det har ikke drept noen av oss enda ;-)
Mamma til 3? Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Takk for svar! Håper du har rett. Følger ellers rådene som finnes, men dette her kom jeg liksom på først litt for seint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå