Gå til innhold

Når ha pute i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på om når dere hadde pute i senga til deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg begynte med pute i senga til mini når han var ca 11 mnd. Jeg merket at han alltid la seg med hodet oppå dyna eller oppå puta mi når han lå i vår seng, så da prøvde vi med pute. Og han elsker puta virker det som, og nå vil han ikke ligge uten. Legger han sånn at han har skuldere og hode oppå puta, ikke bare hodet. Har en tynn lett fiberpute. :-)

Skrevet

Jeg begynte når han var ca 10 mnd, da sov han så lite og urolig på dagen og la seg på vår pute når han kom oppi senga til oss.

Etter vi begynte med pute sover han 1,5 timers dupper istedet for 30 minutter på dagtid.

Skrevet

Lillegutt begynte med pute da han var ca 13 mnd. Ikke noen grunn til det egentlig, han sov helt fint uten også, men jeg syns det er så mye mer behagelig å sove på pute - så jeg tenkte kanskje han også syns det ;)

Bruker en veldig flat baby/barne pute.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Hvor får man kjøpt en god baby/barne pute?

Skrevet

Vi kjøpte på Prinsess. Veldig lett, god og tynn fiberpute. Har nok på de fleste sånne sengetøyforetninger. Kid, hansen og dysvik, prinsess, jysk.

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Vi begynte med den minste puta da hu var 7 mnd gammel. Etter det sov hu mye bedre så angrer ikke et sekund. :) Junior puta begynte vi vel med når hu var rundt 1 år.

Skrevet

Vi begynte nå ved 13-14 mnd alder, han låg seg alltid oppå dyna - tenkte han ville like en hodepute, og det gjorde han :-) Men pssst... Vil anbefale lett, tynn babypute (den minste) i dun, pga evnt kvelningsfare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...