Gå til innhold

Dere som er IKM-jenter på julaften..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen symptomer?

Jeg for min del har ikke merket så mye som jeg pleier før IKM, men har stadig leamus/murring/dirring i magen. Dessuten "sover" bekkenet mitt ganske ofte nå, og har aldri opplevd disse tingene før..

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er mer sulten, etter at mannen min og jeg har spist middag, så er jeg ofte mer sulten..kunne spist mye mer enn vanlig.. jo..har også fått et umettelig, nesten sykt behov for sjokolade..

Båtsvimmel om jeg kan kalle det det, har jeg også merket..

og KALD kom jeg på nå...gjett om...fryser selv om det er 22 grader inne, og mannen sier han ikke fryser.. orker nesten ikke gå ut...brrrrr..

Har kjøpt en test som står og skriker på badet, så jeg håper jeg klarer å vente til Lørdag..

Vi skal nok klare å pine oss selv, jenter:) Håper alle sammen får positiv test, da blir det babyboom neste høst er på BIM:) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det med el sprøyte kan jeg ikke svare deg på, for jeg har aldri brukt noe prevensjon jeg:/

Skrevet

Jeg aner ikke ang el sprøyte, for jeg har naturlig el..

Skrevet

el sprøyta sitter i kroppen 10 dager :)

Skrevet

Heisann!

Har IKM på juleaften og testet akkurat svakt positiv!! Mine symptomer har vært ømmere pupper enn vanlig og tyngdefølelse, men ikke såre brystvorter som jeg ser at enkelte får, i tillegg har jeg hatt murringer/stikkinger i magen, noe jeg aldri pleier å ha ellers. Og jeg har mistet nøklene min for første gang siden jeg fikk den første som syv åring!! Helt seriøst, jeg har blitt litt distre...

Skrevet

Da ble det ikke testing på meg, da jeg fikk mensen seint i går kveld:(... Neste IKM er 4 januar...sukk..

Skrevet

Mente el den 4 januar..og IKM den 18 ca..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...