Gå til innhold

Kraftig forkjølelse og 20 dager til termin :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 20 dager til termin og har blitt skikkelig forkjølet med kraftig hoste med slim og veldig tett i nesen. Har brukt otrivin i over 2 uker nå, og bare blitt verre. Bør jeg gå til legen eller er det ingenting å gjøre med det.. Tenker med skrekk og gru på å måtte føde i denne skrale formen og med sånne pustevansker som jeg har...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde termin igår og er sjuk, det er jo ingenting de kan gjøre med det likevel. Du har 20 dager igjen og blir helt sikkert frisk til fødsel. Jeg trøster meg med at om jeg skulle ploppe nå så vet jeg at man får plutselig energi fra en eller annen hemmelig kvinneplass, så bare ta nesespray og slapp av du. God bedring :)

Skrevet

Høres ut som meg!! Har rundt 20 dager igjen til termin jeg og, og har de siste dagene pådratt meg en skikkelig skikkelig forkjølelse. Er pottetett i nesa uavhengig av om jeg står, sitter eller går, hodet sprenger, har vondt i nakken og føler meg generelt uggen i hele kroppen... Såååå kjedelig og såååååå typisk...... Midt oppi jul og forberedelser til babyen skal komme :( Håper bare det ikke utvikler seg til noe værre -influensa, for eksempel...

Men det som sies, og som vi kan prøve å ha som en trøst -eller i alle fall som et håp i enden av tunnellen, hehe, er at det sies at kroppen ofte ikke gjør seg klar til fødsel dersom man er syk. Da jeg var gravid sist, skjedde akkurat det samme som nå - jeg ble skikkelig ordentlig forkjøla da det nærmet seg termin. Gikk med masse vonde kynnere/modningsrier i lang tid, men kom ikke ordentlig i fødsel før 1 dag før termin, og da var jeg også blitt frisk fra forkjølelsen. Tilfeldig eller ikke, det aner jeg ikke, men den kroppen eri alle fall et mysterium... ;) Så vi får håpe det er sant det som sies, og at vi derfor skal bli helt friske fra forkjølelsen før vi skal føde ;) Lykke til! -og god bedring så lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...